עבודות ליליות בכביש 4 וחסימת כביש 40 בגלל פעילות צבאית • תחזית הפקקים

מממצאי המחקר של ארגון "תחבורה היום ומחר" עולה כי לגברים יש תלות גבוהה ברכב הפרטי לעומת נשים שהולכות ברגל ונוסעות יותר בתחבורה הציבורית. לנשים יש גם פחות שוויון הזדמנויות מגברים גם בגלל שאמצעי התחבורה, שאמורים להוביל אותן, מוכוונת יותר לגברים

זמן צפייה: 01:35

העומסים בכבישים והליקויים בתחבורה הציבורית משפיעים על כולנו, אבל בשבוע שבו מציינים את יום האישה רצינו לבדוק האם המצב בכבישים משפיע על גברים ונשים אחרת. לפי המחקר של ארגון "תחבורה היום ומחר" עולה כי לגברים יש תלות גבוהה ברכב הפרטי לעומת נשים שהולכות ברגל ונוסעות יותר בתחבורה הציבורית.

אם תשאלו את האישה לצידכם היא לרוב תעדיף נסיעה עם עצירות מרובות לעומת הגבר שיבחר בנסיעה רציפה למרחקים ארוכים. נשים גם עובדות קרוב יותר לבית לעומת גברים (45% נשים 25% גברים) והן לרוב צריכות להתמודד עם נסיעות רבות יותר משל גברים ולכן גם בשנת 2022 לנשים יש פחות שוויון הזדמנויות מגברים גם בגלל שאמצעי התחבורה, שאמורים להוביל אותן, מוכוונת יותר לגברים.

הלילה (בין ראשון לשני) יתקיימו עבודות בכביש 4, והכניסה לעין המפרץ עד צומת שמרת תחסם לשני הכיוונים. נתיב ייחסם לסירוגין בין צומת חפר לכניסה לאלישיב, במחלף גהה עד מחלף אם המושבות לדרום, בגשר פלמחים עד מחלף גן רווה לדרום, ובמחלף אשדוד לצפון.

גם בכביש החוף ייחסם נתיב לסירוגין במחלף קיסריה לדרום, ובכביש 1 ייחסם הנתיב הימני בכניסה ליגל למערב ובמחלף אדומים למזרח. בכביש 6 ייחסם הנתיב הימני במחלף שורק לצפון. כביש 40 ייחסם מחר בין 14:00 ל-17:00 לשני הכיוונים מצומת ציחור עד שדמה/רפאל בגלל פעילות צבאית.