נתוני "Waze": סוף הגל החמישי מורגש גם בכבישים • תחזית הפקקים

נתוני אפליקציית הניווט מראים כי בהשוואה לשיא גל הקורונה, התנועה בכבישים חזרה ובשלושת השבועות האחרונים חלה עלייה של 27% במספר הנסיעות. בתוך כך, שלושה מחלפים ייחסמו באופן חלקי בנתיבי איילון ומחר חוזרות לפעול תחנות כרמיאל ואחיהוד

זמן צפייה: 01:46

תחזית פקקים: בשוך הגל החמישי של הקורונה חברת הניווט "Waze" פרסמה היום (רביעי) את נתוני השימוש באפליקציה בהשוואה לנתונים בשיא הגל. בנוסף, שלושה מחלפים לאורך נתיבי איילון ייחסמו החל מחצות הלילה למשך כמה שעות לצורך עבודות בכביש. מחר צפויה לחזור תנועת הרכבות בתחנות כרמיאל ואחיהוד אך מספר תחנות נוספות עדיין מושבתות.

בשיאו של גל הקורונה, לפני כשלושה שבועות, הייתה ירידה של 18% במספר הנסיעות בכול הארץ בגלל בידודים ועבודה מהבית. היום ניתן לומר שחזרנו לשגרת פקקים - לפי נתוני "ווייז". בשלושת השבועות האחרונים חלה עלייה במספר הנסיעות בהשוואה לשיא גל האומיקרון, כך שבירושלים עלתה התנועה ב-27%, בפתח תקווה ב-17%, בחיפה ב-15% ובתל אביב ב-14%.

בתוך כך, הלילה צפויות מספר חסימות בנתיבי איילון וכן חסימה של מחלף ענבה למזרח בכביש 431. בנתיבי איילון, כאמור, ייחסמו רמפת הכניסה ממחלף השלום לאיילון צפון, רמפת היציאה למחלף ארלוזורוב מאיילון צפון ורמפת היציאה למחלף ההלכה מאיילון צפון.

החל ממחר תחזור הפעילות בתחנות כרמיאל ואחיהוד לאורך כל שעות היום. עם זאת, חלק מהתחנות עדיין לא חזרו לפעילות מלאה - קו הרכבות דימונה-באר שבע צפון עדיין לא פעיל. שעות הפעילות בתחנות אשקלון, שדרות, אופקים ובאר שבע עדיין לא חזרו לשגרה וגם אין צפי מתי יחזרו.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי