עלייה של 13% בשימוש ב"ווייז"; שינויים בתנועת הרכבות בת"א • תחזית הפקקים

מנתוני חברת פלאפון עולה כי בשבועיים האחרונים, ככל הנראה בגלל דעיכת הגל החמישי, התגבר העומס בכבישים. הלילה ייערכו עבודות בכביש 4, ומחר יוקדמו עבודות תשתית בתחנת סבידור מרכז, וכל תנועה מדרום או מצפון דרך ת"א תחייב החלפת רכבת

תחזית פקקים הפקקים חן זנדר

עומס כבד שיתק היום (רביעי) אחר הצהריים את התנועה באזור גוש דן, סמוך למחלף אם המושבות בכביש 4, בעקבות הפגנת חרדים נגד חוק הגיוס - שגרמה למשטרה לחסום את הכביש למשך שעתיים וחצי.

מנתוני חברת פלאפון עולה כי בשבועיים האחרונים, ככל הנראה בגלל דעיכת הגל החמישי, ניתן לראות עלייה בשימוש באפליקציית "ווייז" ב-13%. לפי המודל של פלאפון, בשבוע הבא תחזור התנועה לסדרה.

הלילה ייערכו עבודות בכביש 4 - מחלף חולות ייחסם לשני הכיוונים ומחלף יבנה ייחסם לסירוגין לשני הכיוונים. הנתיב השמאלי ייחסם במחלף עד הלום ובצומת אשקלון לצפון, וגם בכביש 41/7 במחלף אשדוד.

מחר ב-21:00 ייערך משחק כדורסל של מכבי תל אביב בהיכל מנורה שבשכונת יד אליהו בתל אביב, וצפויים עומסי תנועה באזור.

כחלק מתוכנית תחזוקת מסילות הרכבת השנתית, יוקדמו מחר עבודות תשתית שיבוצעו בתחנת תל אביב סבידור מרכז, ויחולו שינויים זמניים בתנועת הרכבות באזור תל אביב. כל תנועה מדרום או מצפון דרך תל אביב תחייב החלפת רכבת.

מהשעה 22:00 מחר ייסגרו שוב תחנות תל אביב השלום, סבידור והאוניברסיטה, ולא תתאפשר עלייה או ירידה מתחנות אלה. מערך היסעים חינמי בין התחנות הסגורות יופעל החל מהשעה 21:00.

גם אתם יכולים לקחת חלק: שלחו לנו סרטון של 30 שניות (לאורך) כשהטלפון על הסטנד ברכב וספרו לנו באיזה כביש עמדתם בפקק, כמה זמן, לאן אתם מאחרים ועל התחושות המתסכלות. את הסרטונים ניתן לשלוח בוואטסאפ: 050-4998014 ותייגו #הפקקהיומי

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי