אחרי הדלק: גם מחירי המוניות עולים • תחזית הפקקים

משרד התחבורה הודיע על עלייה במחירי המוניות ומוניות השירות של כמעט 4% שתיכנס כבר בשבוע הבא. מדובר בתוספת של כמעט 40 אגורות מהתעריף הקיים שעלולה להצטבר למאות שקלים בחודש • הלילה יתקיימו עבודות בכביש וייחסם מחלף אלוף שדה, תנועת הרכבות חוזרת לסדרה

זמן צפייה: 01:50

עם עליית מחירי הדלק, הנהגים והנהגות מרגישים זאת בכיסם ואתמול (ראשון) הודיע משרד התחבורה על עלייה של כמעט 4% במחיר הנסיעה במוניות ספיישל ומוניות שירות - שתחל בשבוע הבא. התעריף ההתחלתי של נסיעה במונית יהיה קצת יותר מ-11 שקלים - 40 אגורות יותר מהתעריף הקיים.

את העלייה נראה גם בתוספות נסיעה כמו הזמנת מונית מראש או נסיעה בכבישי אגרה. עליות מחירים בשיעור דומה יהיו גם במוניות השירות. בסופו של דבר, תוספת של עשרות אגורות בכל יום שיצטברו לעשרות אם לא מאות שקלים נוספים בחודש.

במספר כבישים יתקיימו עבודות הלילה בין 22:00 ל-05:00. בכביש 4, מחלף אלוף שדה ייחסם חלקית ואז באופן מלא החל מחצות. בדרום תיחסם הכניסה לנתיב העשרה - מחלף אשקלון צפון לשני הכיוונים. בנוסף, חסימות חלקיות יהיו בכביש 4, 2, 5 ו-2 במספר נקודות ברחבי הארץ.

בתנועת הרכבות, לאחר יממה שכללה שינויים רבים בשל באזור הדרום, מחר בבוקר ייפתחו כל התחנות שנסגרו בעקבות תקלה במערכת האיתות. עם זאת, מסתבר שמדובר רק בהפוגה קלה כי כבר ביום רביעי תחנת שדרות שוב תיסגר לטובת עבודות ויחולו שינויים בקו הרכבות נתיבות-אופקים.

Gxedmf
לדיווחי הפקק היומי