טרגדיה בלוד: בן 3 נהרג מפגיעת רכב שנמלט מהמקום

צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה ברחוב אבא הלל סילבר בעיר מצאו את הפעוט ג'בר איברהים אלקרנאווי-שעבאן ללא רוח חיים, ונאלצו לקבוע את מותו. קרוב משפחתו של ההרוג הסגיר את עצמו למשטרה, בן דודו סיפר לחדשות 13: "ילד שכל הזמן אוהב לצחוק ולשחק"

זמן צפייה: 00:21

חשד לפגע וברח: ג'בר איברהים אלקרנאווי-שעבאן, פעוט בן 3, נהרג היום (שלישי) מפגיעת רכב ברחוב אבא הלל סילבר בלוד. צוותי הרפואה שהוזעקו לזירה מצאו אותו ללא רוח חיים עם פגיעה רב מערכתית, ונאלצו לקבוע את מותו. הרכב הפוגע נמלט מהמקום, ולאחר מכן קרוב משפחתו של הפעוט הסגיר את עצמו, והוא עוכב לחקירה.

פרמדיק מד"א יוסף איסמאעיל סיפר: "הפעוט שכב מחוסר הכרה ועם פגיעה רב מערכתית קשה מאוד לאחר שככה"נ נפגע מרכב. ביצענו בו בדיקות רפואיות, הוא היה ללא סימני חיים ולצערנו נאלצנו לקבוע את מותו במקום".

ג'בר איברהים אלקרנאווי-שעבאן, הפעוט שנדרס למוות בלוד
ג'בר איברהים אלקרנאווי-שעבאן, הפעוט שנדרס למוות בלוד

שאפיק, בן דודו של הילד שנדרס, סיפר לחדשות 13: "התקשרו מהעבודה ואמרו שנפגע ילד בשכונה, לא ידענו שזה הבן שלנו, ראינו אחרי כמה דקות את האסון הכבד. מצאנו אותו ללא רוח חיים, המשטרה לא נתנה לנו להיכנס, הם עושים את העבודה שלהם בינתיים".

""הילד שיחק בחוץ, זה הגורל שלו", הוסיף שאפיק, "הוא היה ילד יחיד, המשפחה מחפשת אחד את השני שנבין מה קרה, כל אחד מתלבט ובלחץ. הסבתא שלו הייתה בבית וטיפלה בילדה נכה בזמן הזה. הילד בדיוק יצא, לא יודעים איך זה קרה. הילד היה חמוד וחכם, ילד שכל הזמן אוהב לצחוק ולשחק".

לפי נתוני ארגון בטרם לבטיחות ילדים, בחמש השנים האחרונות נדרסו למוות 42 ילדים בסביבת הרכב, בשנת 2021 נדרסו למוות חמישה ילדים בסביבת הרכב והתאונה היום היא המקרה הרביעי מתחילת שנת 2022 של ילד שנדרס למוות בסביבת הרכב.

זירת התאונה בה נהרג פעוט בלוד
זירת התאונה בה נהרג פעוט בלוד | צילום: דוברות איחוד הצלה

הלילה נהרג צעיר בן 20 בתאונת דרכים עצמית בכסייפה שבפזורה הבדואית בנגב. צוותי מד"א מצאו את הצעיר ללא רוח חיים בכיכר בכניסה למועצה המקומית, ונאלצו לקבוע את מותו. בוחן תאונת דרכים ממרחב הנגב פתח בחקירת התאונה.