אלפים ליוו את הפעוט שנהרג מירי תועה: "חטפו אותך מאיתנו"

משתתפים רבים הגיעו להלווייתו של עמאר חוג'יראת בן ה-4, והביעו זעם על הפשיעה המשתוללת בחברה הערבית. הנשיא הרצוג שוחח עם אביו: "הביע זעזוע עמוק על מותו וגינה את האלימות והפשיעה"

זמן צפייה: 00:24

אלפים ליוו היום (שישי) למנוחות את מאר חוג'יראת בן ה-4, שנהרג אתמול מירי תועה בגן שעשועים בביר אל מכסור. אביו, מוחמד נוג'ידאת ספד לו: "הירי חטף אותך מאיתנו - נתגעגע אליך תמיד ולא נשכח אותך". תושבי היישוב הביעו זעם כבד על הפשיעה המשתוללת, וביקשו "לעצור כמה שיותר מהר את האשמים". במקביל, בית המשפט האריך את מעצרם של ארבעה מהחשודים.

נשיא המדינה יצחק הרצוג שוחח עם חג'יראת, בשיחתם הביע נשיא המדינה זעזוע עמוק על מותו של עמאר ומסר תנחומים בשמו ובשם רעייתו מיכל על האובדן הכבד. עוד נמסר בהודעה מטעם הרצוג כי "הנשיא גינה את האלימות הגואה והפשיעה והביע תקווה לימים טובים יותר".

עמראן מוחמד חוג'יראת שנהרג מירי תועה בגן שעשועים בצפון
עמאר מוחמד חוג'יראת שנהרג מירי תועה בגן שעשועים

עו"ד עלאא עתאמנה שמייצג את אחד החשודים מסר כי "מדובר בטרגדיה נוראית, ואנו מבינים את הצורך בחקירה מהירה של האירוע. יחד עם זאת, החשוד מכחיש את כל מעורבות באירוע ומביע צער עמוק על מותו של הילד. אנו מקווים שהמשטרה תמצא את החקירה והחשוד ישוחרר".

עו"ד סוהאד אגא שמייצגת חשוד נוסף מסרה: "מדובר בצעיר ללא עבר פלילי, הוא בהלם מהאירוע הקשה והוא טוען בתוקף שאין לו קשר לאירוע המצער. הוא משתף פעולה ומסר גרסת אליבי. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישוחרר בהקדם".

עו"ד עיסאם טנוס שמייצג חשוד אחר מטעם הסניגוריה הציבורית מסר בתגובה כי "החשוד מכחיש את החשדות. הוא משתף פעולה עם החוקרים ומסר גרסת אליבי. אנו ממתינים שהמשטרה תבדוק את גרסתו והוא ישוחרר".