כחודש אחרי הפיגוע: בן נולד להורים שילדיהם נרצחו בדריסה בי-ם

אברהם ודבורי פאלי איבדו את שני בניהם, יעקב ישראל בן ה-6 ואשר מנחם בן ה-8, בפיגוע הדריסה בשכונת רמות בירושלים. הבוקר, חודש אחרי האסון, נולד להם בן בביה"ח הדסה הר הצופים. מוקדם יותר השבוע עלה האב לקבר בני לראשונה. הוא עדיין נמצא בתהליך שיקום

זמן צפייה: 03:04

כחודש אחרי הפיגוע בשכות רמות בירושלים שבו נרצחו שני בניו של אברהם פאלי, יעקב ישראל בן ה-6 ואשר מנחם בן ה-8, ילדה הבוקר (רביעי) האם דבורי בן בבית החולים הדסה הר הצופים.  האב אברהם עדיין מאושפז ונמצא בתהליך שיקום. מוקדם יותר השבוע הוא עלה לקבר בניו לראשונה.

"את האסון שלנו חווה איתנו כל עם ישראל, וגם היום העם מבקש להיות חלק משמחתנו", מסרו ההורים. "כנגד כל הציפיות, בעלי ליווה אותי בחדר הלידה. הוא החזיק וחיבק את התינוק מיד לאחר הלידה ובירך בשם ומלכות בירכת הטוב והמיטיב. אנו מודים על הטוב, על הטיפול הרפואי בכל המחלקות בהדסה, עם צוות מסור ומאוד רגיש. אנו מודים לכל מי ששואל ומתעניין מכל קצוות הארץ".

דבורי פאלי מחזיקה את תמונת שני בניה שנרצחו
דבורי פאלי מחזיקה את תמונת שני בניה שנרצחו

אברהם פלאי בקבר בניו שנרצחו בפיגוע
אברהם פלאי בקבר בניו שנרצחו בפיגוע

זירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים
זירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

זירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים
רכב המחבל בזירת הפיגוע בשכונת רמות בירושלים | צילום: יונתן זינדל, פלאש 90

שני האחים הובאו למנוחות זמן קצר אחרי הפיגוע - זה לצד זה - בהר המנוחות. בפיגוע נרצח גם האברך אלתר שלמה לדרמן ז"ל. סבם של הילדים, עמוס ברונר, ספד: "הילדים הללו היו כל כך קדושים, כל כך רוחניים. אנחנו צריכים לדעת שהקב"ה רחום וחנון, אנחנו לא יודעים כלום".

"אנחנו לא מבינים וזה כואב לנו", הוסיף הסב, "אבל אנחנו רואים מהפרשה איך לקבל את הדברים 'ידום אהרון'. אני לא הכרתי טוב את הבת שלי עד עכשיו, אני יכול ללמוד ממנה. ללמוד איך לקבל דברים קשים באהבה ובאמונה שלמה. אמנו צריכים להוסיף תפילה לרפואתו של האבא אברהם נח בן יהודית. בע"ה שיזכה להמשיך ללוות את הילדים לחופה ומעשים טובים. ומחה ה' דמעה מעל כל פנים".