פרשת יוסי כהן והדיילת - בעלה טוען: "פוטרתי בגלל הקשר ביניהם"

בן זוגה של הדיילת טען כי העובדה שראש המוסד לשעבר הוא גיסה של אשת העסקים זהבית כהן - הובילה לפיטוריו מחברת השקעות בה הועסק. גורם בכיר בשוק ההוi: "אין סיכוי שפיטוריו עניינים"

זמן צפייה: 03:05

בעלה של הדיילת אשר ניהלה יחסים קרובים לכאורה עם ראש המוסד יוסי כהן, טוען בעקבות היחסים ביניהם כי הוא פוטר מעבודתו - כך פורסם הערב (ראשון) לראשונה בחדשות 13. גיסתו של ראש המוסד לשעבר היא זהבית כהן, אשת עסקים ומנהלת קרן השקעות שקשורה למקום עבודתו של הבעל, שלטענתו קיים קשר בין עובדה זו לפיטוריו.

בסוף אוקטובר של שנת 2019, הדיילת ובעלה חתמו על הסכם גירושין בעקבות הקשר שנחשף עם כהן. כמה ימים לאחר מכן, הוזמן הבעל לשימוע לקראת פיטורין בחברת ההשקעות בה עבד. גורם בכיר בשוק ההון הגיב בתדהמה לפיטוריו של הבעל ואמר כי "זו הפתעת השנה, אין סיכוי שפיטוריו ענייניים".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בעקבות תחקיר "הצינור": תלונה ראשונה במשטרה נגד שי אביטל

לאחר שלושה שבועות שקטים: שריפות בעוטף כתוצאה מבלוני תבערה

שגריר הישראלי הראשון באיחוד האמירויות: אמיר חייק

ראש המוסד יוסי כהן
ראש המוסד יוסי כהן | צילום: רויטרס

נוסף על דעתו של הבכיר, דברים נוספים יכולים להעיד על כך שלכאורה אין מקריות בהחלטה לפיטורין. בטרם פיטוריו, העובד היה מצטיין וזכה לבונוסים והטבות רבות. כמו כן, בשיחת פשרה שקיים עם כהן, האחרון העלה באוזניו את השם של זהבית כהן כרמיזה מאיימת. בתוך כך, הגוף הכלכלי אשר בו עבד הבעל, שלח לתביעה 2 מעורכי הדין הבכירים ביותר שלו ואלה מעורבים ומעודכנים על כל פרטיה. הרצון לגשת לפשרה יכולה להעיד על רצון החברה לא לעורר עניין רב מדי בסיפור.

מטעמו של יוסי כהן נמסר בתגובה: "אין לי קשר לכל מה שמתואר על ידיכם, לא היה ולא נברא". במקביל לכך, זהבית כהן סירבה להגיב לידיעה.