אחותה של ספיר נחום נפרדת: "הייתה לי תחושה שזה יוביל למקומות לא נכונים"

לאחר שזוהתה גופה של הצעירה מעכו שנעדרה במשך 11 ימים, אחותה עדן סיפרה כי לא הייתה עדה לאלימות מצד בן זוגה שנעצר, וכי הילדים עדיין לא יודעים על מותה. "זה הגיע לשלב שאמרתי לה שאני לא רוצה שהיא תהיה איתו, אפילו איימתי. לילדים אמרנו שספיר בטיול והיא תחזור"

זמן צפייה: 02:56

עדן, אחותה של ספיר נחום, שגופתה זוהתה הערב (שני) לאחר שאותרה אמש סמוך ליישוב אבטין שבגליל, התראיינה הערב במהדורה המרכזית ואמרה כי הייתה לה תחושה שהקשר עם בן זוגה "יוביל למקומות לא נכונים".

"לפני שעתיים הגיע מפקד התחנה של עכו והודיע שהגופה שנמצאה אכן הייתה של ספיר", סיפרה עדן, "כרגע אמרנו לילדים שספיר בטיול והיא תחזור, אבל נצטרך בקרוב להבין מה להגיד להם". בנוגע לקשר של ספיר עם בן הזוג העצור, אמרה "זה הגיע לשלב שאמרתי לה שאני לא רוצה שהיא תהיה איתו, ואפילו קצת איימתי עליה, אבל לא חשבתי שזה יגיע לרצח, אלא היו לי חששות שהוא יתחיל לעשות בעיות בדיונים ויבקש את הילדים".

ספיר נחום
ספיר נחום

לדבריה של עדן, לא היו סימנים לאלימות בקשר בין השניים. "הוא לא היה מרביץ לה, הוא לא הרים ידיים. אני יודעת שספיר הייתה רוצה הכי בעולם שאני אקח את זה (את הילדים), ואני חושבת שאני הבן אדם שהיא הכי יכולה לסמוך עליו במקום הזה, אין מישהו אחר שהיא הייתה רוצה שייקח את זה - ואני חושבת שאני חייבת לה את זה. אני אהיה שם בשביל הילדים. אני אגדל אותם ותהיה להם משפחה אהובה. אני באמת מאמינה שאיפשהו למעלה ספיר תודה לי".

ולאא חלאילה, החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום
ולאא חלאילה, החשוד במעורבות בהיעלמותה של ספיר נחום

כזכור, במשך 11 ימים פעלו במשטרה לאיתורה של נחום, שיצאה מביתה ב-2 ביוני ולא נראתה מאז. אתמול במהלך סריקה חוזרת של שוטרי מחוז חוף בתא שטח סמוך ליישוב אבטין, אותרה גופתה. צוות החקירה של ימ"ר חוף המשיך לחקור ולפעול בזירת העבירה, יחד עם גורמים מקצועיים על מנת לאסוף ראיות.

החשוד בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, ולאא חלאילה
החשוד בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, ולאא חלאילה

מוקדם יותר היום, בדיון הארכת מעצרו של החשוד המרכזי בחטיפתה ורציחתה של ספיר נחום, בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה ולאא חלאילה, השיב החשוד לשאלת חדשות 13 האם הוא קשור בהיעלמותה עם התנועה "לא" מעבר לזכוכית ספסל הנאשמים, ולשאלה האם הוא רצח אותה, השיב גם כן בתנועת "לא". בתום הדיון מעצרו של ולאא הוארך בשמונה ימים.