הנהגת שהסיעה את אבבה: "הכל התהפך בשניות, היה במצוקה נוראית"

נהגת המונית ממנה קפץ דרסך ומצא מותו שוחחה עם חדשות 13 וסיפרה כי בכוונתה לספר להוריו של דרסך על הרגעים האחרונים שלו. "בסך הכול יצאתי ליום עבודה תמים ונתקלתי ביום נורא" • האזינו

זמן צפייה: 02:01

נהגת המונית, ממנה קפץ אבבה דרסך במהלך נסיעה, נפצע אנושות ומת מפצעיו, שוחחה הערב (רביעי) עם חדשות 13 וסיפרה על תחושותיה. "הכול התהפך בשניות. הבחור היה במצוקה נוראית, אני לא יודעת מי התקשר אליו לטלפון ומי הטריד אותו עשרות פעמים עד שהוא החליט לענות, השיחת טלפון הזאת גמרה אותו".

הנהגת סיפרה כי יצרה קשר עם המשפחה וכי בכוונתה לחלוק עימם את הפרטים והאירועים שקדמו לאירוע. "בסך הכול יצאתי ליום עבודה תמים, כמו שאני יוצאת כל יום", סיפרה. "נתקלתי ביום נורא. בסך הכול שאלתי לשלומו, דאגתי לו, הקשבתי לו במה שהיה צריך להקשיב ובשניות הכול התהפך, בשניות".

[brightcove_iframe video_id='the-main-edition-articles-part-1310212037' autoplay='0' credit='' desc='' poster='' kid='1_o8p7pbgk' duration='263']

"הבחור היה במצוקה נוראית, מצוקה נוראית. אני לא יודעת מי התקשר אליו לטלפון ומי הטריד אותו עשרות פעמים עד שהוא החליט לענות, שיחת הטלפון הזאת גמרה אותו. עוברים ימים לא פשוטים, זו בשורה נוראית. מהרצון שלי דיברתי עם המשפחה, הסברתי להם מה היה בחצי שעה, ארבעים דקות, שהוא היה איתי במונית. קודם כל הם צריכים לדעת, אם הם לא יודעים כלום זה נוראי".

לדבריה היא מחכה לדבר עם הוריו לאחר הלוויה. "ההורים עברו לוייה מאוד קשה, אני מחכה, אתה יודע. הלוואי והנפש שלי תתן לי היום ללכת. שיבדקו, צריך לבדוק מה היה לפני, מה היה בצבא, עם החברים - לבדוק הכול".

מדובר צה"ל נמסר בעקבות המקרה כי "צה"ל משתתף בצער המשפחה על מותו בטרם עת של חלל צה"ל, וימשיך ללוות את משפחתו. בעקבות האירוע נפתחה חקירה של המשטרה הצבאית ובסיומה יובאו ממצאיה בפני הפרקליטות הצבאית. במקביל, נערך כמקובל במקרים דומים, תחקיר פיקודי בחטיבת גולני. לא ניתן לקבוע בשלב זה מהן הנסיבות המצערות שהובילו למותו. צה"ל מחויב לתחקיר מעמיק ויסודי בדבר נסיבות האירוע, בנוסף לחקירה הפלילית".