דניאל בן ה-13 רכב על קורקינט חשמלי - ונהרג בתאונה: "לא מעכלים"

דניאל אהרן, בן 13 מרמת גן, נהרג בתאונת דרכים בפתח תקווה בעת שרכב על קורקינט חשמלי ונפגע מרכב חולף. סילבי חיים, חברתה של אמו, סיפרה: "הוא היה הילד הבכור. אנחנו עדיין לא מעכלים. איך אפשר להמשיך לחיות אחרי כזה דבר?". המשטרה עיכבה לחקירה שני חשודים במעורבות בתאונה

זמן צפייה: 02:32

שעות אחרי שדניאל אהרן, בן 13 מרמת גן, נהרג אתמול (שני) בתאונת דרכים בפתח תקווה כשרכב על קורקינט חשמלי ונפגע מרכב חולף בצומת העיפרון שבעיר - סיפרה הבוקר סילבי חיים, חברתה של אמו, על הנער שחייו נגדעו: "הוא היה נסיך, הילד הבכור. אנחנו עדיין לא מעכלים. איך אפשר להמשיך לחיות אחרי כזה דבר?". לדבריה, אמו "היא האדם החזק ביותר שאני מכירה. היא מגדלת למופת את ילדיה". הלווייתו תיערך מחר ב-16:00 בבית העלמין ירקון בפתח תקווה.

זירת התאונה
זירת התאונה | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

התאונה התרחשה אמש, מעט אחרי 21:00, אז היה דניאל בדרך לחברתו בשנתיים האחרונות שגרה בפתח תקווה. צוות מד"א שהגיע למקום העניקו טיפול רפואי ופינו את דניאל במצב אנוש לבית החולים בילינסון שבעיר תוך כדי ביצוע פעולות החייאה - אך שם נקבע מותו. המשטרה עיכבה לחקירה שני נהגים החשודים במעורבות בתאונה.

פרמדיק מד"א אלעד פולק סיפר: "הילד שכב בצד הכביש בסמוך למדרכה כשהוא מחוסר הכרה וסובל מפגיעה רב מערכתית קשה מאוד. מיד התחלנו בטיפול רפואי, הכנסנו אותו לניידת לטיפול נמרץ ופינינו אותו לבית החולים תוך כדי ביצוע פעולות החייאה כשמצבו קריטי".

דקל קולינר, חברו של דניאל אהרן, אמר: "בהתחלה חשבתי שזו בדיחה. לא באמת האמנתי שהוא נהרג. החבר הכי טוב שלי נהרג. הוא תמיד היה שם בשבילי, לא משנה מתי ואיפה. אני מקווה שנצליח לעשות חרם על הכלים האלו. הקורקינט החשמלי זה דבר מסוכן".