משתתף בדיון בכנסת קילל את ד"ר אלרעי-פרייס • צפו

משתתף בדיון ועדת החוקה התפרץ לדברי ראש שירותי בריאות הציבור וגידף אותה בעודה דנה במדיניות התו הירוק. בעלה הגיב: "אפס פחדן קילל את אשתי. מקווה שהמשטרה תשים עליו את ידה"

זמן צפייה: 00:33

בדיון שנערך היום (שני) בוועדת החוקה חוק ומשפט בכנסת, נחצה קו אדום כאשר אחד הצופים בזום קילל את ד"ר שרון אלרעי-פרייס, ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות. יו"ר ועדת החוקה חוק ומשפט, ח"כ גלעד קריב פנה לקצין הכנסת ולמנכ"ל הכנסת ודרש לבצע בדיקה של הגורמים המוסמכים כדי לאתר את הדובר שגידף את ד"ר אלרעי-פרייס במהלך דיון הוועדה. בתום בדיקתו של קצין הכנסת, ניצב יוסף גריף, עם אנשי המקצוע במשכן, עולה כי לא ניתן לדעת מיהו האדם, מבין 77 משתתפי הדיון בוועדת החוקה, שקילל ברקע דבריה של הד״ר אלרעי-פרייס וכן האם הדברים נאמרו כחלק מהדיון בכלל.

חבר הכנסת קריב הסביר כי "בחלק האחרון של הישיבה נשמע דרך הזום גידוף מכוער שאנחנו לא יודעים מי אמר ולכיוון מי נאמר" והוסיף: "מובן מאליו שלא נסבול שפה גסה בוועדה באופן כללי ובוודאי שלא ע"י אורחים. אנחנו משמיעים פעם אחר פעם את ההערכה הגדולה שלנו למקצועיות ולמסירות של כל מי שבא אלינו ומייצג משרדי ממשלה או כל מגזר אחר. נבדוק אם נוכל לדעת במי מדובר וכמובן שדרכו לישיבות הוועדה ואולי בכלל לבית הזה תיחסם".

בעלה של ד"ר אלרעי פרייס, מאיר פרייס, הגיב בחריפות וצייץ בטוויטר: "אפס פחדן קילל את אשתי ואת חמתי המנוחה. אותו אפס, מקווה מאוד שמשטרת ישראל תשים את ידה עליו בהקדם".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

מרד בקבינט הקורונה: שרים הצביעו נגד תקנות התו הירוק

מנכ"ל משרד הבריאות הקודם נגד הממשלה החדשה: "חסרי ניסיון"

המודיעין האמריקני חוקר דגימות מסין כדי לאתר את מקור הקורונה

שר הבריאות ניצן הורוביץ הגיב לפני זמן קצר לאירוע החמור וכתב: "פניתי ליו"ר הכנסת ולקצין הכנסת כדי לבדוק מי קילל את ד"ר שרון אלרעי-פרייס בוועדת החוקה היום, ולנקוט נגדו בצעדים - ומיד. אם מישהו חושב שהוא ידבר באופן כזה לעובדי הציבור המסורים במשרד הבריאות, ושנעבור על כך בשתיקה - הוא טועה".

יו"ר הכנסת מיקי לוי אמר בתגובה: ״אני מגנה בכל תוקף את האמירה הירודה והמקוממת הזו. אין מקום לקללות ולשיח כזה בכנסת. אורה לבדוק מי אמר את הדברים ולפעול בהתאם״.

גם ח״כ משה ארבל (ש"ס) הגיב: "התקרית המבישה שהתחוללה היום בועדת החוקה של הכנסת כנגד ד״ר שרון אלרועי פרייס היתה חייבת להסתיים בעצירת הדיון באופן מיידי. מעבר יו״ר הוועדה גלעד קריב לסדר היום והמשך הישיבה כאילו לא קרה דבר פוגע בעובדי ציבור מסורים אך בראש ובראשונה במעמדה של הכנסת".