בצל הביקורת על בנט: שקד ביקרה את לוחם מג"ב שנפצע

שרת הפנים הגיעה לבית החולים סורוקה ושוחחה עם משפחתו של בראל שמואלי שמאושפז עדיין במצב אנוש לאחר שנורה בגבול עזה

איילת שקד
איילת שקד | צילום: דרור סיתהכל

בצל הביקורת על נפתלי בנט: שרת הפנים איילת שקד ביקרה הערב (שלישי) את לוחם מג"ב בראל אחיה שמואלי בבית החולים סורוקה, וכתבה בטוויטר: "משפחתו סיפרה לי כמה התפילות של כולם להחלמתו מרגשות ומחזקות אותם, כמו זו שנערכה אתמול מחוץ לבית החולים. ממשיכה יחד עם כל עם ישראל להתפלל לרפואתו: בראל אחיה בן ניצה".

כזכור, ראש הממשלה נפתלי בנט התקשר מוקדם יותר השבוע ליוסי, אביו של בראל שמואלי שכאמור שנפצע בשבת ברצעות עזה, ושוחח איתו. במהלך השיחה הקשה, שמואלי הטיח ביקורת קשה בבנט: "אתם לא יודעים לקבל החלטות? מה אתה מפחד? תתעורר!".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכירים במערכת החינוך: אין יכולת ממשית לדחות את פתיחת שנה"ל

הפגנת החרדים נגד הרכבת הקלה בי-ם: שוטרת רוססה בגז פלפל

ביום הולדתו: בן 3 נשכח ברכב – ומת

בראל חדריה שמואלי לוחם מג''ב נפצע ירי רצועת עזה
בראל חדריה שמואלי

בהמשך השיחה, בנט טעה בשם בנו ושאל: "איפה יוסי מאושפז?" ולאחר שתיקן אותו שמואלי לשמו של בראל, ענה: "תבוא נראה אותך, אל תדאג, אנחנו לא אנשים שעושים פוגרומים כמו שעושים לחיילים שלנו, תבוא, נראה אותך, תבוא תהיה גבר".

בתוך כך, בשיחה שהתקיימה בין יוסי שמואלי לבין יו"ר האופוזיצה בנימין נתניהו, הראשון הפציר בו: "אני אומר לשניכם, תעשו יד אחת ותדברו על זה בישירות. ההוא אחראי על זה וההוא אחראי על משהו אחר. אין החלטה ברורה. תעשו יד אחת. בבקשה מכם. כולכם. לא ימין ולא שמאל. תפסיקו לחפש את הכיסאות שלכם". לפני כן, שאל ראש הממשלה לשעבר נתניהו את אביו של בראל היכן הוא מאושפז.

יוסי שמואלי ויו''ר האופוזיציה בנימין נתניהו
יוסי שמואלי ויו''ר האופוזיציה בנימין נתניהו | צילום: חדשות 13

בהמשך השיחה, ביקש האב מנתניהו לקחת אחריות על חיילי צה"ל: "מתי תגיעו למסקנה שבמדינה הזאת החיילים שלנו הם לא ברווזים". עוד הוסיף לומר האב: "לא ליכוד, לא מערך. לא בנט. אמרתי לו שבגלל שאתה מפחד מהממשלה הזאת? מה אתם מנוולים? התבטאתי במילה קצת גסה. אמרתי לו איך אתם מסוגלים לעשות דברים כאלה? לא יודעים לקחת אחריות ממשלתית כולם ביחד ולעשות סוף לנגע הזה. יש לי בן יחיד. הוא פצוע אנושות. אחרי שני ניתוחים".