"אתם הורגים אותו": מאבטח דרך על צוואר של נהג אוטובוס • תיעוד

עלי סואעד הגיש עזרה ראשונה בזירת תאונה שהתרחשה סמוך לתחנה המרכזית בבאר שבע. כשניסה לשוב למקום דרך הכניסה האחורית - פרץ עימות בינו לבין המאבטחים במקום שהסתיים באלימות. בחברת האבטחה טענו כי סואעד "תקף את המאבטחים עם אבן וניסה לחטוף נשק"

זמן צפייה: 01:16

עלי סואעד, נהג אוטובוס בן 28, טען כי מאבטחי התחנה המרכזית בבאר שבע מחברת G7 ניסו לעצור אותו אתמול (חמישי) לאחר שהתווכחו עמו על אופן הכניסה לתחנה. לדבריו, האירוע החל כשהוא היה בתוך התחנה, ותאונה בין אוטובוס לרכב פרטי התרחשה בכביש הסמוך. סואעד, חובש בהכשרתו, רץ לזירה וטיפל בפצועים.

לאחר שצוותי רפואה הגיעו למקום הוא ניסה לשוב לתחנה דרך הכניסה האחורית שלה, לטענת חברת האבטחה - בניגוד לנהלי הביטחון. בשלב הזה החל ויכוח שהתדרדר לעימות פיזי ומעצר כשאחד המאבטחים אף דורך על צווארו - כפי שניתן לראות בתיעוד. חלק מהאנשים נשמעים צועקים: "אתם הורגים אותו".

[brightcove_iframe video_id='news-flash-part-2206031219' autoplay='0' credit='' desc='תיעוד נוסף של האירוע' poster='' kid='1_794sb75x' duration='']

מחברת האבטחה G7 נמסר: "באירוע שאירע אמש ניסה אדם להכנס דרך שער יציאת רכבים בניגוד לנהלי הביטחון. הוסבר לו כי לא ניתן להכנס והופנה לשער הכניסה, בהתאם להנחיות לבידוק. ראוי לציין שנתקלנו פעמים לא מעטות בשב"חים שהגיעו עם מדי נהגים , זאת ועוד שתחנה מרכזית באר שבע ידעה פיגועים בעבר ולכן הרגישות הרחבה. לצערנו אותו אדם התלהם ותקף באלימות ובאמצעות אבן את המאבטחים, לאחר מכן ניסה לחטוף נשק ממאבטח. מדובר באירוע חמור ביותר ובסופו של דבר עוכב האדם לחקירה ומעצר על ידי משטרת ישראל".

בתגובה, ארגון הנהגים של בית ההסתדרות הלאומית המאגד את רוב נהגי האוטובוסים בישראל תקף את שרת תחבורה מיכאלי ומסר כי "נהג אוטובוס חובש במקצועו, יצא לתת עזרה לפצועים בתאונה והמאבטחים בתחנה לא נתנו לו להתקרב לאירוע. לאחר מכן הם תקפו אותו. שרת התחבורה מפקירה את נהגי ישראל, מסרבת לקדם את התוכניות לפתרון, כנראה היא חושבת שציוצים בטיקטוק יצילו חיים".