נמשכים החיפושים אחר 3 הנעדרים בכינרת

המאמצים לאיתורם נכנסו ליומם השלישי לאחר שהצעירים נסחפו באגם ביום רביעי. כוחות משטרה, צוללנים ופקחים מקומיים נמצאים במקום

המאמצים לאיתור השלושה בכינרת
המאמצים לאיתור השלושה בכינרת | צילום: משטרה

המאמצים לאיתור שלושת הצעירים הנעדרים בכנרת נכנסו הבוקר (שישי) ליומם השלישי. בחיפושים משתתפים כוחות משטרה, צוללנים ופקחי רשות הכינרת. עם זאת, בני המשפחות שנמצאים על החוף מאז שיקיריהם נעדרים, ועוקבים בדריכות אחר המאמצים, יודעים שהסיכויים למצוא אותם בחיים בשלב הזה קלושים.

נעדרים בכינרת: אוחנה, קראדי ואיטח
נעדרים בכינרת: אוחנה, קראדי ואיטח

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

אמש הורחבו החיפושים אחר איתמר אוחנה (21), נחמן איטח (17) ולירון קראדי (17) שנסחפו על מזרני ים ברוחות העזות בכינרת ביום רביעי. למרות שהמאמצים כללו גם שימוש בסירות של השיטור הימי, צוללנים ובליווי מסוקים - החיפושים העלו חרס והשלושה לא נמצאו. הסריקות התחדשו עם אור ראשון לאחר שהחיפושים באגם נמשכו כל הלילה שלשום בצורה מצומצמת.

[brightcove_iframe video_id='20kinert_vtr2_n20170413_v1' autoplay='0' credit='' desc='' kid='' duration='1929'']

המאמצים לאיתור השלושה בכינרת, היום
המאמצים לאיתור השלושה בכינרת, היום | צילום: משטרה

למרות הירידה בטמפרטורות ומזג האוויר הסגרירי אלפים ממשיכים לנפוש במקום. לפי רשות הכינרת, כ-10,000 בני אדם נופשים ב-15 החופים. נוכח החיפושים המתמשכים, ברשות מבקשים מהנופשים במקום להיות עירניים לתנאי מזג האוויר והמים, שלא להיכנס לכינרת עם מזרוני ים ואבובים, להימנע משחייה תחת השפעת אלכוהול ואוסרים על כניסה לחופים שאינם מוכרזים.

19

אמש דודו של לירון קראדי, אהרון, מתח ביקורת על שירותי ההצלה בכינרת, שלדבריו אינם הולמים את הסכנות הטמונות באגם. "יש פה רק מציל אחד בבוטקה אחד שלא יכול לתת מענה לשום אסון שיקרה פה", אמר לחדשות 2. "אני פונה לכל הגורמים הבכירים בממשלה ובמשטרה - הגיע הזמן שתעשו סדר. לא יכול להיות שחוף כזה גדול, עם כל כך הרבה הכנסות, יהיה כה מרושל במערכת ההצלה שלו".