תיעוד: רכב נגנב לרשות הפלסטינית כשבתוכו פעוט. אביו: "אכלנו פיצה"

אמו של הפעוט, תושבת ראש העין, דיווחה כי ירדה מהרכב לרגע, ולאחר מכן הגיע חשוד שנמלט מהמקום במכונית כשהילד בתוכו. כוחות גדולים של משטרה הוקפצו לאזור וניסו לאתר את הרכב. בתום דקות מורטות עצבים נמצא הרכב ובתוכו התינוק. צפו בתיעוד האירוע

זמן צפייה: 01:20

תושבת ראש העין דיווחה אחר הצהריים (שבת) כי בנה בן שנה נגנב עם הרכב מצומת ניצני עוז בכביש 6. כוחות גדולים של משטרה הוקפצו לאזור ומנסים לאתר את הרכב. האם אמרה לשוטרים כי ירדה מהרכב לרגע, ואז הגיע החשוד שברח עם הילד. לבסוף, הרכב והילד נמצאו לא הרחוק מהמקום.

[brightcove_iframe video_id='news-part-2205282026' autoplay='0' credit='' desc='צפו בתיעוד האירוע' poster='' kid='1_4pqz6ij0' duration='']

אביו של הפעוט סיפר: ישבנו לאכול פיצה, השארנו את הילד באוטו והיינו ממש צמוד לאוטו עם עין פקוחה. פתאום ראיתי שמישהו מתחיל לנסוע אחורה עם האוטו שלי. רצתי לאוטו, הכיתי על החלון, איבדתי אחיזה ונפלתי על הכביש והוא המשיך לנסוע. נכנסתי לשוק, מצידי שיקחו את האוטו אבל שיחזיר את הילד. אופנוענים שהיו שם התחילו לרדוף אחריו. אשתי התחילה לבכות ולהיכנס ללחץ, גם אני נכנסתי ללחץ אדיר. לא מאחל דבר כזה לאף אחד. כנראה שהגנב תצפת עלינו וראה שהוא יכול להיכנס לאוטו במהירות ולברוח".

מדובר צה"ל נמסר כי "התקבל דיווח על רכב שנגנב ובתוכו ילד באזור החטיבה המרחבית מנשה. כוחות צה"ל פתחו בסריקות אחר הרכב שנגנב ומחסומים רבים נפרסו במרחב. לאחר דקות אחדות כוחות צה"ל מצאו את הילד ללא פגע בכפר פרעון".

מהמשטרה נמסר: "בתום פעילות מבצעית של משטרת ישראל בשיתוף פעולה עם החטיבה המרחבית מנשה, הושב אל חיק אמו תינוק בן שנה שהיה ברכב שנגנב אל תוך שטחי הרשות. משל"ט המשטרה במחוז מרכז הפעיל את כלל האמצעים הטכנולוגים, במטרה לאתר את מיקום הרכב ומגמת התנועה, לצד פריסת מחסומים בהתאם.

"עם קבלת האינדיקציה כי הרכב נמצא בתוך שטחי הרשות (שטח A), הועברה בקשה לסיוע חטמ"ר מנשה, עד לאיתור הרכב ובו התינוק. התינוק הושב אל אמו בריא ושלם וחקירת גניבת הרכב הועברה אל המשטרה במרחב מנשה".