קפץ לאגם להציל את כלבתו – וטבע למוות: "כלבים היו כל עולמו"

חלומו של סהר פרל בן ה-18 היה לטפל בכלבים ולמד לאלף אותם. ביום חמישי הוא הבחין בכלבתו לטי טובעת באגם הנקיק בראשון לציון, קפץ להציל אותה, אך נסחף במים, טבע ומת. רפאל דהן, שאצלו למד סהר ז"ל: "הוא חי ומת בשבילם"

זמן צפייה: 02:04

האסון באגם: הצעיר בן ה-18 שטבע ומת באגם הנקיק בראשון לציון הוא סהר פרל ממושב אלישמע. פרל הגיע ביום חמישי יחד עם שלושה חברים לאגם והבחין בכלבתו לטי, מגזע רועה גרמני, טובעת באגם. הוא קפץ למים להציל אותה והצליח – אך טבע בעצמו ומת.

רפאל דהן הכיר את סהר לפני 4 שנים. דהן מחזיק במרכז לאימוץ הכלב והעצמת האדם ולפני כשנה קנה לסהר את הכלבה לטי. "יש לו יכולות מדהימות עם כלבים. הוא חי בשביל הכלבים ומת בשבילם. הם היו כל עולמו", מספר דהן היום (ראשון) לאתר חדשות 13.

הכלבה לטי שסהר פרל הציל אותה
הכלבה לטי שסהר פרל הציל אותה | צילום: רפאל דהן

"אני גמור", הוא מוסיף. "הנער הזה בגיל 14 טיפל בכלבים גדולים מאוד, שם התחברנו. הוא חי אצלי בבית, גר אצלי בבית, היה ממש כמו אח קטן עבורי. אני לימדתי אותו להיות מאלף כלבים. לפני שהוא עזב את המרכז לאילוף כלבים שלי, קניתי לו את הכלבה לטי במתנה שסהר הציל אותה באותו אגם ונפטר בעצמו".

על אירוע הטביעה מספר דהן: "כשסהר ראה אותה נסחפת הוא קפץ להציל אותה, הוא היה במים די רדודים והוא הצליח להגיע אליה והוציא אותה ואז הוא פתאום צעק שהוא מתחיל לטבוע, אבל כנראה שהוא הגיע לחלק של המשאבות שמשכו אותו פנימה".

פרמדיקים של מד"א הגיעו למקום וביצעו פעולות החייאה בפרל ופינו אותו לבית החולים וולפסון בחולון, אך שם נאלצו לקבוע את מותו.