יועץ רה"מ מפריך את השמועות: "שלומה של שרה נתניהו טוב"

טופז לוק אמר כי השמועות בדבר הידרדרות במצבה הנפשי של שרה נתניהו אינן נכונות. בהמשך פורסמה תמונה עדכנית שלה. על ההפגנות נגד רה"מ: "האבטחה סביבו תוגברה, יש איומים רציניים על חייו"

זמן צפייה: 00:35

יועץ התקשורת של ראש הממשלה, טופז לוק, הפריך היום (חמישי) את השמועות לפיהן חלה הידרדרות במצב הנפשי של רעיית ראש הממשלה, שרה נתניהו. לדבריו, "שלומה טוב - בקרוב יפורסם סרטון ממנה שאומר שהכול בסדר".את הדברים אמר בריאיון לגל"צ. כמה שעות מאוחר יותר, פורסמה תמונה עדכנית של נתניהו במעון בבלפור.

זאת, בהמשך לפוסט שפרסם רופא השיניים של נתניהו שבו כתב כי "כותבים עליה דברים מטורפים והזויים - צחקתי מהטירוף והקונספירציות היצירתיות".

כמו כן, לוק התייחס גם לאיומים על ראש הממשלה. לדבריו, "האבטחה סביב נתניהו תוגברה בגלל ההפגנות. אנחנו רואים את העמותות שמקדמות את זה, "הקרן החדשה" ו"דרכנו". יש הסתה עמוקה ולא מגנים אותה. יש אנשים אמיתיים בשר ודם מאחורי האיומים. ראיתי עכשיו ציוץ שאומר שמדובר בבוטים שמאיימים - זה ממש לא נכון".

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

גנץ: "האלימות נגד המפגינים עלולה להביא למלחמת אחים"

בתוך שעות: שני הרוגים בתאונות דרכים במרכז ובצפון

מהומה בכותל: מחסומי ההפרדה נפרצו • תיעוד

שרה נתניהו אחרי גל השמועות
שרה נתניהו אחרי גל השמועות | צילום: חדשות 13

 

View this post on Instagram

 

תודה ד״ר חסון. ומצטרפת אליך לתקווה לאהבת חינם ולא לשנאת חינם ?

A post shared by Sara Netanyahu (@sara.netanyahu) on

אתמול התייחס נתניהו לתקיפת המפגינים בתל אביב במהלך הפגנה נגדו ואמר כי "החקירה לגבי האירוע בעיצומה. אני מצפה מהמשטרה להגיע לחקר האמת ולמצות את הדין עם האחראים. אין מקום לאלימות מכל סיבה שהיא". זאת, לאחר הביקורת שנמתחה עליו על כך שלא גינה את המקרה.

"באותה מידה, אין מקום להסתה ולאיומים ברצח, המפורשים והמרומזים, נגדי ונגד בני משפחתי, כולל האיום המביש בצליבה היום בתל אביב", הוסיף נתניהו. "לצערי, כששוטר הוכה קשות על ידי מפגינים מול מעון ראש הממשלה ונזקק לניתוח, או כשאיומים ברצח מתפרסמים נגדי ונגד משפחתי מדי יום - התקשורת ואישי ציבור רבים בוחרים להתעלם מכך".

"אני מצפה מכולם לאמת מידה אחידה: לגנות אלימות באשר היא והסתה באשר היא", כתב ראש הממשלה. "בערב תשעה באב אני קורא לכולם להוריד את גובה הלהבות ולשמור על הסדר הציבורי. זה הזמן להתלכד. לכולנו יש משימה משותפת - לנצח את הקורונה".