סרפינה בישראל: המסעדה של הידוענים בארה"ב עשתה עלייה

המסעדה האיטלקית האהובה בניו יורק ידועה בלקוחותיה המפורסמים - מהנשיא טראמפ ועד ביונסה. הסניף החדש שנפתח בתל אביב מושך אליו גם את המפורסמים הישראלים: "הסלבס מגיעים לפה בגלל שזה זוהר"

זמן צפייה: 04:41

המסעדה האיטלקית סרפינה שבניו יורק, היא בין המסעדות המצליחות בארה"ב, ומונה 38 סניפים ברחבי העולם. בין לקוחותיה הקבועים נמנים הנשיא טראמפ, ביונסה, ג'סטין ביבר וליידי גאגא.

24 שנים מאז פתיחתה, השיקה הרשת לאחרונה את הסניף הראשון שלה בישראל, ברחוב איינשטיין בתל אביב. מי שמנהל את המטבח הוא השף אבי בלינסקי, שעבד בעבר בכמה מסעדות נחשבות כמו "טאיזו" של יובל בן נריה, "כתית" של מאיר אדוני ובמסעדת המשלן של השף מושיק רוט.

מסעדת סרפינה
מסעדת סרפינה | צילום: חדשות 13

המנות המוכרות והאהובות של המסעדה שבניו יורק עברו אדפטציה קלה והותאמו לחך הישראלי, אך משמרות את הסגנון המקורי. המנות הראשונות מתחילות ב-22 שקלים לפוקצ'ה ועד 68 שקלים לברוסקטת טרטר בקר. פסטות – החל מ-62 שקלים ועד 112 שקלים.

יקי כביר, בעלי המסעדה: "אנחנו חודש בהרצה והיו פה כל המי ומי. ובאמת הסלבס מגיעים לפה בגלל שזה משהו שהוא קצת זוהר וקצת הניצוץ הזה של ארה"ב. אז אני מקווה מאוד שזה ימשיך ככה ולא רק הסלבס יגיעו. אנחנו פתוחים לכולם ורוצים את כולם".