ספיר נעדרת כבר 6 ימים, משפחתה: "צרי קשר, אנחנו שבורים"

החיפושים אחר ספיר נחום, תושבת עכו בת 24 שיצאה מביתה ביום חמישי ומאז נעלמו עקבותיה, נמשכים כל העת. בני משפחתה, שמייחלים לכל בדל מידע על גורלה, ביקשו ממנה ליצור קשר בכל דרך. דודתה: "אני בטוחה שמישהו מחזיק בה, הילדים שלה צריכים אותה". אמה: "תתקשרי - אלינו או למשטרה"

זמן צפייה: 02:04

כבר שישה ימים שספיר נחום (24) מעכו נעדרת - והחיפושים אחריה נמשכים כל העת. בני משפחתה המודאגים אמרו היום (שלישי) לחדשות 13 כי הם מבקשים ממנה ליצור קשר בכל דרך. הודיה עזרן, דודתה, טענה כי היא "בטוחה שמישהו מחזיק בה ומונע ממנה לחזור למשפחה ולילדים שלה. תשחרר אותה, אנחנו שבורים. הילדים שלה צריכים אותה. אנחנו לא רוצים כלום ושום דבר מאף אחד". אמה של ספיר, סוזי, הוסיפה: "ספיר, אם את שומעת אותי, אני מבקשת שתצרי קשר, שנדע איפה את. בשביל הילדים שלך, בשביל אימא, בשביל אחותך. אם את במקום פתוח - תתקשרי, אלינו או למשטרה".

אתמול הוארך בשבוע מעצרו של בן זוגה לשעבר של נחום. צו איסור פרסום הוטל על שמו של החשוד ועל כל פרט מפרטי החקירה. בני משפחתה שוחחו עם עיתונאים מחוץ לביתם בעכו. האחות עדן זעמה: "אם זו הייתה דוגמנית או מישהו מפורסם, היו מוצאים אותה מאוד מהר. לא יכול להיות שאוכלוסיה פחות חזקה לוקח חמישה ימים ועדיין אין תשובות".

ספיר נחום
ספיר נחום | צילום: בהסכמת המשפחה

עוד אמרה האחות: "אני רק רוצה שתחזרי. שתהיי חזקה עבור הילדים שלך. לא משנה באיזה מצב, אני רוצה שתדעי שכולם חזקים בשבילך ושאת נמצאת איפשהו ושאת בחיים והכול יהיה בסדר".

הודיה, דודתה של ספיר, הוסיפה תוך כדי שהיא מממרת בבכי. "לאותו אחד שלקח אותה, שיחמול על הילדים האלה. הם צריכים את אימא שלהם. שיחזיר אותה אלינו. אנחנו אוהבים אותה ורוצים אותה. אנחנו מחכים לך ספיר, אנחנו אוהבים אותך. כולם מחבקים אותך ומחכים שתחזרי, אמרה הדודה.

ממשיכים החיפושים אחרי ספיר נחום
ממשיכים החיפושים אחרי ספיר נחום

עו"ד עמיחי בן שלוש, המייצג את המשפחה, אמר: "חשוב לעשות רעש. לא ייתכן שחמישה ימים אין תשובות. מישהו צריך לתת את הדין על זה ולמצוא את ספיר. יש לה שני ילדים קטנים בבית. המשפחה לא מקבלת תשובות. גורמי הרווחה בעיריית עכו ותושבים בעיר מגיעים ותומכים במשפחה. הכי חשוב זה למצוא את ספיר לטובת הילדים. הם צריכים את אמא שלהם".

בן הזוג לשעבר, כוכב טיקטוק מוכר בחברה הערבית, נעצר פעם נוספת בתחילת החודש שעבר עם כמה מחבריו, לאחר שהם נכנסו בצהרי שבת לקיבוץ כפר מסריק הסמוך לעכו עם עגלות רתומות לסוסים והתפרעו. הצעירים תיעדו עצמם מקללים ומאיימים על חברי הקיבוץ, עד שאנשי הביטחון הרחיקו אותם מהמקום. זמן קצר לאחר שנעצרו הם שוחררו.

יצוין כי משפחתה של ספיר נחום מוכרת לרשויות הרווחה, אם כי על רקע כלכלי ולא בשל אלימות במשפחה. גורמי הרווחה מצויים בקשר עם המשפחה שכן בן זוגה לשעבר לא העביר את דמי המזונות לספיר. כמו כן, עובדות סוציאליות נמצאות בקשר עם המשפחה וילדיה של ספיר, תינוק בן שמונה חודשים וילדה בת שנתיים, טרם יודעים את שאירע לאמם.