"לקחו את הילדה היפה שלי": ספיר נחום הובאה למנוחות

הלווייתה של הצעירה מעכו, שנעדרה במשך 11 ימים עד שנמצאה גופתה, נערכה בבית העלמין החדש בעכו. בן זוגה לשעבר ואבי ילדיה עדיין במעצר בחשד למעורבות בחטיפה וברצח. "זה הסבל הכי גרוע, היא נרצחה ברצח אכזרי"

זמן צפייה: 02:25

ספיר נחום, הצעירה מעכו שנעדרה במשך 11 ימים עד שנמצאה גופתה, הובאה הערב (שלישי) למנוחות בבית העלמין החדש בעכו. גופתה של נחום, בת 24 במותה, זוהתה אתמול בתום הליך שנערך במכון לרפואה משפטית אבו כביר, לאחר שנמצאה סמוך ליישוב אבטין שבגליל. אמה של נחום, סוזי, זעקה בהגיעה לבית העלמין "לקחו לי את הילדה, לקחו את הילדה היפה שלי".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2206141847' autoplay='0' credit='' desc='סוזי, אימה של ספיר נחום' poster='' kid='1_4f51fu6g' duration='']

"הבת שלי סבלה 13 יום בעינויים, רצח מאוד מאוד מאוד קשה", אמרה האימא סוזי, "הוא רצה להשאיר לי את הילדה בלי הילדים שלה. אני רוצה שהוא יגיע לבית משפט ויראה את הסבל שלי, של אימא שקברה את הבת שלה. שאני לא אראה יותר את הפנים שלה, זה הסבל הכי גרוע. היא נרצחה ברצח אכזרי".

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2206141800' autoplay='0' credit='' desc='הלווייתה של ספיר נחום' poster='' kid='1_t1pgj2li' duration='']

בן זוגה לשעבר של נחום ואבי ילדיה עדיין נתון במעצר, והוא חשוד במעורבות בחטיפתה ורציחתה. אתמול פורסם במהדורה המרכזית כי ההערכה במשטרה היא כי נחום נרצחה בין היתר בגלל דרישתה מבן זוגה לשעבר לכספי מזונות. בנוסף, מעריכים במשטרה כי הרצח לא בוצע על ידי אדם אחד, בעקבות העובדה כי המקום בו נמצאה הגופה סבוך, וההערכה היא כי אדם נוסף היה צריך לעזור לרוצח לבצע את המעשה.

[brightcove_iframe video_id='news-domestic-2206141819' autoplay='0' credit='' desc='הלווייתה של ספיר נחום' poster='' kid='1_ddm5k4nn' duration='']

עדן, אחותה של ספיר, התראיינה אמש במהדורה המרכזית ואמרה כי הייתה לה תחושה שהקשר עם בן זוגה "יוביל למקומות לא נכונים". עדן הוסיפה כי "זה הגיע לשלב שאמרתי לה שאני לא רוצה שהיא תהיה איתו, ואפילו קצת איימתי עליה, אבל לא חשבתי שזה יגיע לרצח, אלא היו לי חששות שהוא יתחיל לעשות בעיות בדיונים ויבקש את הילדים".

ספיר נחום ו-ולאא חלאילה, בן זוגה לשעבר החשוד במעורבות בהיעלמותה
ספיר נחום ו-ולאא חלאילה, בן זוגה לשעבר החשוד במעורבות בהיעלמותה

נחום נעדרה מאז 2 ביוני, אז יצאה מביתה ברחוב הרצל בעכו ולאחר מכן נעלמו עקבותיה. במשך 11 ימים חיפשה אחריה המשטרה, עד שנמצאה גופתה. בידי המשטרה יש צילומי אבטחה המציגים את רכבו של בן זוגה לשעבר כשהוא נוסע בכביש מסביב למקום שבו נמצאה הגופה.