גבר כבן 60 נפל למכונה במפעל בראשון לציון - ונהרג

העובד, שנפצע במפעל בשדרות מרילנד שבעיר, סבל מפגיעה רב מערכתית לאחר שמעד אל תוך מסוע באתר לפינוי פסולת. "הוא סבל מפציעות קשות בכל חלקי גופו". המשטרה חוקרת את נסיבות האירוע

זמן צפייה: 00:14

גבר כבן 60 נפל היום (שלישי) למכונה במפעל בשדרות מרילנד בראשון לציון, ונהרג. צוות מד"א שהגיע למקום העניק לו טיפול רפואי וקבע את מותו.

"כשהגענו למקום ראינו גבר מחוסר הכרה סמוך למכונה. הפועלים במקום סיפרו לנו שהוא נפל לתוכה, והם חילצו אותו. ביצענו בדיקות רפואיות, הוא סבל מפציעות קשות בכל חלקי גופו, ונאלצנו לקבוע את מותו".

לכתבות נוספות בחדשות 13:

הנגיף הקטלני: פועל סיני מאושפז בביה"ח ברזילי מחשש להידבקות

פועל כבן 30 נהרג מנפילה מגובה באתר בנייה בראשון לציון

פועל בן 48 נהרג בתאונת עבודה באתר בנייה בקריית גת

אתמול נפצע קשה פועל בן 56 במפעל באזור תעשייה קרני שומרון. צוות מד"א העניק לו טיפול רפואי, ופינה אותו לבית החולים בילינסון עם קטיעת יד. חובש בכיר במד"א, מרדכי כהן, סיפר: "כשהגעתי למפעל הובילו אותנו לפצוע ששכב על הריצפה כשהוא סובל מפציעה קשה מאוד. אדם נוסף שהיה במקום עצר את הדימום הקשה בעזרת חולצה ואני החלפתי אותו. במקביל לטיפול תרופתי ולמתן נוזלים, הנחנו את האנשים במקום לגשת לתחנת הדלק הסמוכה ולהביא שקיות קרח רבות. הכנסנו את היד לשקית עם קרח ולקחנו אותה איתנו לבית החולים על מנת שהרופאים ימשיכו את הטיפול הרפואי וינסו להציל את היד".

מוקדם יותר אתמול נפצע פועל כבן 30 בינוני לאחר שנפל מגובה באתר בנייה בדרך השלום בתל אביב. צוות מד"א העניק לו טיפול ופינה אותו לבית החולים עם חבלות בגפיים. בתחילת השבוע נפצע בינוני פועל נוסף כבן 40 ברחוב העבודה באשדוד. חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו אותו לבית החולים אסותא עם חבלות בגב ובגפיים תחתונות.