שבוע אחרי האסון: הסבים והסבתות נרתמו לגדל את ילדי משפחת רימל

הוריהם של ציפי ואפרים חזרו להיות הורים במשרה מלאה לאחר התאונה הקטלנית בכביש 443 - שגבתה את חיי האם והתינוקת, ובה נפצעו האב והבן הבכור שעדיין מאושפזים. "חייבים להעניק חום ואהבה"

זמן צפייה: 04:07

שבוע עבר מאז איבדו בני משפחת רימל את האם ציפי ואת אחותם התינוקת נועם, בתאונה בכביש 443. כשהאב והאח הבכור פצועים קשה ואנוש, מצאו עצמם הסבים והסבתות, איטה, ישראל, שולמית ויוני, חוזרים להיות הורים במשרה מלאה לשלושת ילדי המשפחה האחרים – לאה בת ה-9, עמיחי בן ה-7 והראל בן ה-3. הם סיפרו היום (ראשון) לחדשות 13 על הטרגדיה הקשה שפקדה את המשפחה.

שולמית רימל, אמו של אפרים האב, סיפרה על הרגע בו הם הבינו כי עליהם לדאוג לשלושת הילדים שנותרו בבית: "כשהגענו לבית החולים הבנו שאין לילדים אמא, יש אמירה לפיה 'אלוהים נותן ילדים לצעירים'. אך אף אחד מאיתנו לא צעיר מספיק על מנת לגדל ילד בן 3".

לכתבות נוספות בנושא:

הטרגדיה בכביש 443: גיוס המונים עבור משפחת רימל

התאונה ב-443: בעקבות עדות חדשה הנהג הפוגע נעצר שוב – ושוחרר

חברתה של ההרוגה בכביש 443: "הייתה בעננים כשגילתה שיש לה בת"

סבא והסבתות לבית משפחת רימל
סבא והסבתות לבית משפחת רימל | צילום: חדשות 13

איטה גנץ, אמה של ציפי, האם המנוחה, סיפרה כי הבן הקטן, הראל, מתקשה להתמודד עם האובדן: "הוא מתעורר בלילות וצועק: 'אבא'. בשבת הוא היה אצלנו וביקש את הכיפה של אביו, כדי שתהיה לו על הראש. היום הילדים הגיעו אלי למיטה וחיבקתי אותם. כרגע, כל מה שאני יכולה להעניק להם זה חום ואהבה".

הנחמה היחידה של המשפחה היא התגייסות הציבור הישראלי לסייע לעתיד ילדי משפחת רימל. ביום חמישי שעבר פתחו תושבי נווה צוף עבורם קמפיין גיוס המונים באתר .JGIVE – תוך פחות מיממה הסכום שנאסף שם חצה את קו המיליון, ועומד כעת על קרוב לשני מיליון שקלים.