רוכב אופנוע נהרג בהתנגשות עם אופניים חשמליים ברמת גן

צוות מד"א הוזעק לזירת התאונה ברחוב אבא הלל ופינה לבית החולים איכילוב את הגבר, כבן 50 - שם בהמשך נקבע מותו. רוכב האופניים החשמליים, כבן 40, נפצע קשה ופונה לקבלת טיפול רפואי

זמן צפייה: 00:09

רוכב אופנוע כבן 50 נהרג הבוקר (שלישי) בתאונת דרכים עם רוכב אופניים חשמליים ברמת גן. צוות מגן דוד אדום הוזעק למקום התאונה ברחוב אבא הלל ופינה את השניים לבית החולים איכילוב שבתל אביב, שם נקבע מותו של רוכב האופנוע. רוכב האופניים, גבר כבן 40, במצב קשה.

חובשי רפואת חרום על אופנועי מד"א יששכר ויס וגל סלהוב סיפרו: "כשהגענו למקום המראה היה קשה, ראינו שני פצועים שוכבים על הכביש בסמוך אחד לשני ולצידם אופניים חשמליים ובמרחק של כ-30 מטר האופנוע. שניהם היו מחוסרי הכרה, רוכב האופנוע גבר כבן 50 סבל מחבלת ראש קשה, הוא היה ללא דופק וללא נשימה, התחלנו בפעולות החייאה וטיפול רפואי מציל חיים. רוכב האופניים סבל גם הוא מפגיעת ראש, הענקנו לו טיפול רפואי מציל חיים שכלל הרדמה והנשמה ופינינו את שניהם בדחיפות לבית החולים".

עוד בחדשות 13:

חרף המחלוקות: החוק הנורבגי אושר בכנסת – נתניהו נעדר מההצבעה

"צריכים ללמוד לחיות מחדש": הוריה של מאיה ווישניאק בריאיון

"לבד בעולם": האם שהזריקה אינסולין לבנה הפעוט – מדברת לראשונה

תאונת דרכים ברמת גן
תאונת דרכים ברמת גן | צילום: אהרן פישר תיעוד מבצעי מד״א

מאיר פרידמן ודניאל תשובה, חובשים באיחוד הצלה, סיפרו: "מדובר בתאונה עם מעורבות אופניים חשמליים ואופנוע. הענקנו סיוע ראשוני בזירת התאונה לרוכב האופנוע ולרוכב האופניים שסבלו מפגיעות רב מערכתיות. לאחר מכן הם פונו לבית החולים איכילוב בתל אביב כשמצבם מוגדר קשה ואנוש. בבית החולים למרבה הצער נאלצו לקבוע את מותו של רוכב האופנוע".

תאונת דרכים ברמת גן
תאונת דרכים ברמת גן | צילום: תיעוד מבצעי איחוד הצלה

בשבוע שעבר נהרגה הולכת רגל כבת 60 מפגיעת רכב ברחוב פתח תקווה שבנתניה. צוות מד"א שהגיע למקום מצא אותה עם פגיעה רב מערכתית וללא סימני חיים ונאלץ לקבוע את מותה במקום. המשטרה הגיע לזירת התאונה ובוחנת את נסיבות האירוע. במקביל, רוכבת אופנוע בת 35 נהרגה לאחר שנפגעה מרכב מסחרי בכביש 60 סמוך לירושלים. צוות מגן דוד אדום העניק לה טיפול רפואי ביצעו בה פעולות החייאה, אך נאלצו לקבוע את מותה במקום.