הישג היסטורי: נבחרת הנוער בחצי גמר היורו, הבטיחה מקום במונדיאל

נבחרת הנוער של ישראל עלתה לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 19. את הנבחרת מאמן שחקן העבר אופיר חיים. היא הפסידה לנבחרת אנגליה, אך בזכות ניצחון של אוסטריה על סרביה - עלתה לחצי הגמר, שם תתמודד מול צרפת. המונדיאל ייערך באינדונזיה

הישג היסטורי. נבחרת הנוער
הישג היסטורי. נבחרת הנוער | צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

היסטוריה נוספת בכדורגל הישראלי: נבחרת הנוער של ישראל עלתה הערב (שבת) לחצי גמר אליפות אירופה לנבחרות עד גיל 19 והבטיחה גם לראשונה מקום במונדיאל עד גיל 20. בחצי הגמר תתמודד הנבחרת מול צרפת.

הנבחרת, שאותה מאמן כדורגלן העבר אופיר חיים, הפסידה לנבחרת אנגליה, אך בזכות ניצחון של אוסטריה על סרביה, עלתה לחצי הגמר והבטיחה את המקום במונדיאל שייערך באינדונזיה.

הישג לישראל
הישג לישראל | צילום: אתר ההתאחדות לכדורגל

בין הכוכבים הבולטים של הנבחרת נמצא שחקנה הצעיר של מכבי תל אביב אוסקר גלוך, שגם כיכב בסוף העונה בליגת העל. ההישג הזה מצטרף לנבחרת הצעירה, שעלתה לפלייאוף העלייה לאליפות אירופה ותתמודד מול אירלנד.

שר התרבות והספורט חילי טרופר אמר: "ברכות לנבחרת הנוער בכדורגל על ההישג העצום, עלייה לחצי גמר היורו והשתתפות הסטורית במונדיאליטו. הבאתם למגרש נחישות ורוח ניצחון והוכחתם כמה אתם ווינרים אמיתיים. ברכות לכל השחקנים, הצוות המקצועי, המאמן אופיר חיים וכל השותפים. אל אל ישראל".