"רמת איום גבוהה מאוד": ד"ר אלרעי פרייס תאובטח 24 שעות ביממה

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות תזכה לאבטחה קבועה, בהחלטה שהתקבלה בהתייעצות בין המשרד, המשטרה ואלרעי פרייס בעצמה, לאחר שספגה איומים ברשתות החברתיות ובטלפון האישי שלה

ד"ר שרון אלרעי-פרייס
ד"ר שרון אלרעי פרייס | צילום: חדשות 13

ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, תאובטח החל מהערב (שבת) 24 שעות ביממה על ידי מאבטח של משרד הבריאות. רמת האיום שלה מוגדרת גבוהה מאוד, וההחלטה התקבלה בהתייעצות בין המשרד, המשטרה ואלרעי פרייס בעצמה.

מזה מספר חודשים, אלרעי פרייס לוותה אבטחתית על ידי כפתור מצוקה ותגבור פעילות אבטחה סביב ביתה, בעקבות איומים והערכות מצב שבוצעו ברציפות על ידי המשטרה. בעקבות איומים על עובדי משרד הבריאות, הוקדם לאחרונה מוקד מאוימים באגף הביטחון במשרד, לדיווח מצב העובדים על מקרים של הכפשות ואיומים.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

המודיעין האמריקני: "ייתכן שלעולם לא נדע מה מקור הקורונה"

לאחר המלצת המומחים: ה-FDA אישר חיסון קורונה לילדים בני 11-5

בכיר ברע"ם נכח בכנס בעזה עם בכיר בחמאס: "המדינה משתפת פעולה"

כזכור, מוקדם יותר השבוע פתחה המשטרה בחקירת איומים שקיבלה אלרעי פרייס ברשתות החברתיות ובטלפון האישי שלה, לאחר שבעלה, ד"ר מאיר פרייס, צייץ בחשבון הטוויטר האישי שלו והתריע כי יש איומים על חייה של אשתו.

פרייס תייג את משטרת ישראל בציוץ וכתב: "משטרת ישראל, כבוד השר, פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי". כמה שעות לאחר מכן, הודיעו במשטרה כי פתחו בחקירה והוסיפו: "אנו רואים בחומרה כל פרסום המופנה נגד עובדי ציבור בכלל ועל רקע תפקידם הציבורי בפרט". התלונה הוגשה על ידי קב"ט משרד הבריאות.

"אתם יודעים את זה", כתב פרייס בציוץ, "יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי!".

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לציוץ ומסר: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".