מוישי נעדר כבר 100 ימים; החשוד במעורבות בהיעלמותו שוחרר

אחרי 100 ימים היעדרות, האדם שנעצר בחשד למעורבות בהיעלמותו של הנער מוישי קליינרמן בן ה-16 - שוחרר ממעצר. החיפושים אחר הנער, שהתמקדו באחרונה באזור הר מירון, נמשכים

זמן צפייה: 02:35

החשוד במעורבות בהיעלמותו של הנעדר מוישי קליינרמן בן ה-16, שוחרר הערב (שני) ממעצר. החיפושים אחר קליינרמן, שנעדר כבר 100 ימים, מתרכזים בתא שטח ספציפי סמוך להר מירון. קליינרמן נעדר לפני כשלושה חודשים ובמשפחתו קיוו כי בל"ג בעומר יגיע להילולה במירון - אך לשווא.

גיתי קליינרמן, אימו של מוישי קליינרמן אמרה אתמול בעקבות ביקורו של מפקד המחוז, עוזי לוי, בביתם, כי היא לא מקבלת את התשובות שניתנו לה. לדבריה, "אני לא מאמינה שאני יושבת פה בבית שלי אחרי 99 יום שהבן שלי מוישי נעלם, ולא עונים לי איפה הוא. אין לנו קצה חוט".

גיתי קליינרמן אחרי ביקור מפקד המחוז עוזי לוי בביתם
גיתי קליינרמן אחרי ביקור מפקד המחוז עוזי לוי בביתם

עוד סיפרה, כי "היום בפעם הראשונה הגיעו מפקדים בכירים מהמחוז, כדי לשמוע ולהשמיע - ולצערי אנחנו נמצאים במצב של כלום, פשוט כלום. אני לא יכולה להאמין שהמשטרה עשתה פה הכול, זה לא הגיוני. אני מבקשת מהמפכ"ל שיעשה הכול כולל הכול. זו מדינת ישראל? אלה הכוחות שיש לה?"

כזכור, לפניכשבועיים נערך מבצע חיפושים נרחב במירון בעקבות מוישי, ואחיותיו של הנער החרדי סיפרו שהן מתפללות שאחיהן הגדול יחזור הביתה בשלום ובמהרה: "כל דפיקה בדלת אנחנו חושבות שזה הוא". הנער ממודיעין עילית נעדר כבר יותר משלושה חודשים. בתקופת ל"ג בעומר קיוו במשפחתו כי הוא יגיע להילולה במירון, אך הוא לא הגיע.