לקראת הקיץ: איזה פארק מים מציע אטרקציות חדשות במחיר משתלם?

העונה החמה כבר כאן, ובאתרים השונים נערכים לקראת אלפי המבקרים שיגיעו להצטנן בבריכות ובמתקנים. מבחן "ברקוד" בדק: באילו פארקים ניתן למצוא את החידושים האטרקטיביים והכדאיים ביותר?

זמן צפייה: 05:09

הקיץ כבר כאן, ובילוי במים הוא אחת הדרכים הטובות ביותר להתמודד עם החום. מבחן "ברקוד" בדק: אילו פארקי מים מציעים את החוויה האטרקטיבית ביותר?

פארק המים שפיים משתרע על פני 120 דונמים, ומציע ארבעה מתחמי מים ו-36 מגלשות שונות. לקראת עונת הקיץ הקימו בפארק מגלשה חדשה בגובה של 16 מטרים ובאורך של 70 מטרים, המציעה קצב גלישה מהיר ואפקטים המלווים את חויית הגלישה. גם האוכל עבר שדרוג – ובמזנון ניתן למצוא המבורגר מבשר אנטריקוט, מיני סטייק בבאגט וכריכי בריאות בהרכבה אישית.

מגלשות מים
מגלשות מים

בספארק המים ימית 2000 שבחולון ניתן ליהנות מ-28 מגלשות, שש בריכות, מתחם ספא ומגרשי ספורט. האטרקציה החדשה לקיץ היא מגלשת מרוץ המכילה שישה מסלולים בגובה של 18 מטרים, שבה הראשון שמגיע למטה - מקבל פרס. מי שיזכה בסוף העונה, יקבל מנוי לפארק. במזנון הפארק החליטו להתמקד בתפריט בריא, והמבקרים יוכלו למצוא פס של סלטים בהרכבה אישית ומיצים טבעיים.

פארק המים לונה גל ממוקם בחוף גולן, וכניסה אליו מאפשרת הנאה גם מהכינרת. הפארק משתרע על פני 63 דונמים הכוללים 14 מתקנים – מגלשות, אבובים ובריכת שיחה אולימפית.

מגלשת מים
מגלשת מים

חוף גיא שבטבריה הוא שילוב של פארק מים וחוף פרטי, המאפשר גם הוא גישה לטבילה בכינרת. הפארק משתרע על פני 20 דונם, הכוללים 16 מתקנים לילדים ומבוגרים.

ומה לגבי המחיר? ללא הטבות ומבצעים, בלונה גל כרטיס כניסה יעלה 108 שקלים, בימית 2000 – 114 שקלים, בחוף גיא – 119 שקלים ובשפיים – 125 שקלים לאדם. ברוב הפארקים אפשר למצוא כרטיסים בהנחות, אך מי שמשלם מחיר מלא ייאלץ להיפרד מכ-500 שקלים לביקור של משפחה בת ארבע נפשות - לא כולל אוכל.