"נראיתי כבר כמו האדם הקדמון": כך נראתה השבוע הבהלה למספרות

הישראלים ובעיקר הישראליות חיכו לרגע שמכוני עיצוב השיער ייפתחו והן יוכלו לחזור להיראות שוב כמו בימים טובים יותר. אחרי כמעט חודשיים - הגיע הזמן לחזור לשורשים. "איך שהכול נפתח - רצתי"

זמן צפייה: 08:34

הבלונדיניות איבדו את הבלונד, בעלי השיער החלק הפכו מתולתלים, תוספות השיער נעלמו. כולם חיכו לרגע שיפתחו את המספרות, ויוכלו להיראות שוב כמו בימים טובים יותר. אחרי כמעט חודשיים של צמיחת פרא, הגיע הזמן לחזור לשורשים. רק ניתן האות וכבר התנפלו על המספרה כל המשוועות לחמצן. לא פשוט היה לספרים בימי בידוד לסרב לשלוף מספריים, למרוח גוונים - בעיקר מול לחץ מסיבי של שכנועים. "נראיתי כבר כמו האדם הקדמון", אמרה ענת ברזילי, שחקנית, יוצרת ובעלת בית ספר למשחק.

אצל פיליפ וזנה, היפוכונדר כבד, השטח סטרילי. מי שרגילות ליחס מלכותי מפיליפ, גילו בימי בידוד עצמאות, יצירתיות, אולי מדי. "בסופר פארמים הצבעים הם לא אותו הדבר כמו של מספרה. את רואה איזו יפהפייה על קופסה, את אומרת, 'יואו, אני רוצה להיראות כמוה'. את לוקחת את הקופסה, הולכת עושה בבית, שלא נדע מה יוצא לך", הסבריר וזנה.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד החינוך: החזרה ללימודים תיעשה בהדרגתיות עד יום שלישי

שוחררה לביתה האישה שנפצעה בפיגוע הדקירה ביום הזיכרון בכפ"ס

"התרופפות משמעותית במשמעת": המונים בילו בחופי הים • תיעוד

מספרה בימי קורונה
מספרה בימי קורונה | צילום: רויטרס

לעומת זאת, מלכות עם קבלות לא לקחו סיכון, נשארו עם מה שיש וספרו ימים. "הלכתי כזה עם גולגול של ספונג'ה, קוראים לו, ככה בבית", סיפרה דנה וקסלר-ספקטור, מלכת היופי של ישראל לשנת 1981. "איך שהכול נפתח, פשוט רצתי. אתמול הייתי בלק, היום במספרה. התייצבתי לחדש את הבלונד".

עדיין, בתוך שמחת החזרה, נשמעות לא מעט טענות של ספרים. מי שהחליט בממשלה לגזור כאלה גזירות לא החזיק מספריים ביד מעולם. "אני הרי לא מנתח. אני ספר", קבע וזנה. "אני חושב שיש פה איזה פקשוש בהנחיות". זה בסוף רק שיער - לא עומד בתקופה הזאת בראש רשימת הדברים החשובים ועדיין, חיוך מול המראה בבוקר ולא עוד יום שיער רע זה לא עניין להקל בו ראש.