גבר כבן 60 טבע למוות סמוך לחוף פלמחים

הגבר נמשה מהמים במצב אנוש ומותו נקבע בחוף ע"י צוות מד"א, לאחר שמאמצי ההחייאה לא צלחו. גבר נוסף כבן 30 שטבע אף הוא קיבל טיפול רפואי, אך לא נזקק לפינוי לבית חולים

זמן צפייה: 00:08

גבר כבן 60 טבע היום (שני) למוות סמוך לחוף פלמחים. מפרטי האירוע עולה כי אזרחים ששהו במקום משו אותו אל החוף כשהוא במצב אנוש, והחלו לבצע בו פעולות החייאה בסיסיות. צוות מד"א שהגיע למקום ביצע בו פעולות החייאה מתקדמות, אך כעבור זמן קצר נאלץ לקבוע את מותו. גבר נוסף כבן 30 טבע גם כן, אך הוא נמשה מהמים כשהוא במצב קל ובהכרה מלאה, ולא נזקק לפינוי לבית החולים.

חובשי רפואת חירום על אופנועי מד"א, שלומי בן שימול ודניאל גיאת, סיפרו: "בחוף שכב גבר כבן 60 שנמשה מהמים על ידי אזרחים, שהחלו בביצוע פעולות החייאה בסיסיות במקום. כשאנחנו הגענו, ביצענו פעולות החייאה מתקדמות, שכללו מתן תרופות, ביצוע עיסויים והנשמות. לאחר דקות ארוכות בהן נלחמנו על חייו, לא נותר לנו אלא לקבוע את מותו".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>


הערעור התקבל: המחבל שדקר את נירית זמורה הורשע בניסיון רצח

טראמפ: הגיע הזמן לסיים את המלחמה בסוריה; הכורדים: "סכין בגב"

הזוכים בפרס נובל לרפואה: שלושה מדענים שעוסקים בחקר התא

גבר כבן 60 טבע למוות בחוף פלמחים
גבר כבן 60 טבע למוות בחוף פלמחים | צילום: דניאל גיאת, תיעוד מבצעי מד''א

אירוע טביעה זה מגיע שבוע בלבד לאחר שאישה בת 84 טבעה למוות בחוף דור. המצילים וחובש מרפאת החוף ביצעו בה פעולות החייאה בסיסיות כשהיא מחוסרת הכרה וללא דופק או נשימה, אך לבסוף נאלצו לקבוע את מותה.

גבר כבן 60 טבע למוות בחוף פלמחים
גבר כבן 60 טבע למוות בחוף פלמחים | צילום: דניאל גיאת, תיעוד מבצעי מד''א