אלמנתו של אורן בן יפתח מבקשת חמלה: "אל תרצחו אותו בפעם השנייה"

לאחר תפיסתם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד, אלמנתו של הנרצח תושב לוד שהסיע את המחבלים מבקשת חמלה. "אני פונה אליכם גיבורי המקלדת - אנחנו שבורים ומרוסקים. אורן בסך הכל עבד כנהג הסעות, הוא קורבן של פיגוע"

זמן צפייה: 00:40

לאחר תפיסתם של שני המחבלים שביצעו את הפיגוע הרצחני באלעד, אלמנתו של אורן בן יפתח שנרצח בפיגוע ביקשה שלא להאשימו בכך שהסיע את המחבלים לעיר, והיום (ראשון) בסרטון וידאו היא מבקשת לגלות חמלה כלפיו. "אורן בעלי היה איש יקר ואהוב, איש של שלום, של אחדות", אמרה האלמנה נופר, "אני פונה אליכם גיבורי המקלדת שתגלו אליי מעט חמלה".

"גלו חמלה אליי, האלמנה, לששת הילדים שלי ולמשפחה", הוסיפה נופר, "אנחנו שבורים ומרוסקים. אורן בסך הכל עבד כנהג הסעות והסיע אנשים מיישוב ליישוב. אורן הוא קורבן של פיגוע, אל תרצחו אותו בפעם השנייה".

תמונתו האחרונה של אורן בן יפתח וזוגתו בחגיגות יום העצמאות
תמונתו האחרונה של אורן בן יפתח ובת זוגתו בחגיגות יום העצמאות

אמש פרסמה משפחתו של בן יפתח תגובה להאשמות כלפיו, ומסרה: "אנחנו מזועזעים מהשיח ברשתות החברתיות ובתקשורת בניסיון המתועב לקשור את בננו האהוב אורן הי"ד לפיגוע הנפשע, שהוא בעצמו קורבן שלו. אורן עבד כנהג הסעות ישר ותמים לפרנסתו. כמו שנהג מונית לא בודק מי עולה לו למונית - ככה לא נדרש ממנו לבדוק אישורי עבודה או שהייה. זאת בניגוד לקבלן שמעסיק פועלים".

עוד נמסר מהמשפחה: "אורן הסיע רב לשיעור תורה ועל כך אין מחלוקת. על פי הנאמר בתקשורת, ייתכן שבסיום הנסיעה הזו התבקש להסיע פועלים לשיפוץ בית כנסת וכך עשה רק מבלי לדעת כמובן שזו נסיעת המוות שלו. לפי הידוע לנו, אורן נאבק כמו גיבור במרצחים המנוולים שתקפו אותו עם הגיעו לבית הכנסת בגרזן וסכין וטבחו בו כמו בתקופות הכי אפלות בגולה של טבח יהודים".

"המשפחה כעת מתמקדת באבל הקשה שהוא מכה נוספת בסדרה של אסונות שפקדו את המשפחה בשנים האחרונות. כל מחשבותינו הם לסייע לאלמנה ול-6 הילדים להתמודד עם השבר הנורא. כולנו תקווה שהמחבלים הארורים ייתפסו ויוצאו להורג בדיוק באופן שבו הם סיימו את חייו של אורן".