שניים מההרוגים בתאונה בכביש 6: בכירים בהנהלת כיל

ניצן משה בן ה-50 וענת טל בן ה-49, חברי ההנהלה הבכירה בחברת ICL (לשעבר כימיקלים לישראל), נהרגו סמוך למחלף קריית גת לאחר שרכב שסטה מנתיבו התנגש במכוניתם. נהג הרכב הפוגע, עלי אלאטרש מהפזורה הבדואית בנגב שנהג ללא רישיון, נהרג גם הוא. מהחברה נמסר: "שניהם יחסרו לנו מאוד, מחבקים בחיבוק חזק ואוהב את משפחותיהם היקרות"

זמן צפייה: 01:28

ניצן משה בן ה-50 וענת טל בן ה-49 הם שניים מההרוגים בתאונת הדרכים הקטלנית אמש בכביש 6, כך הותר הבוקר (שישי) לפרסום. משה וטל הם מנהלים בכירים בחברת ICL (לשעבר כיל - כימיקלים לישראל). משה הותיר אחריו אישה וארבעה ילדים, טל הותירה אחריה בעל וארבעה ילדים. נהג הרכב הפוגע, עלי אלאטרש בן ה-21 מהפזורה הבדואית בנגב, נהרג גם הוא.

משה וטל נהרגו בתאונה שהתרחשה סמוך למחלף קריית גת, ומתחקור ראשוני של בוחני תאונות ממרחב לכיש עלה חשד כי הרכב שבו נהג אלאטרש במהירות מופרזת סטה מנתיבו, התנגש ככל הנראה בגדר הבטיחות, חצה את התעלה ועבר את גדר הבטיחות של הנתיב הנגדי - עד שהתנגש חזיתית ברכבם של טל ומשה.

מפרטי החקירה הראשוניים עולה כי אלאטרש נהג ללא רישיון נהיגה. לפני כשנה הוא נתפס על ידי המשטרה כשהוא נוהג לא רישיון וקיבל הזמנה לדין - אך המשפט לא החל.

עלי אלאטרש בן ה-21 שנהרג בתאונה בכביש 6
עלי אלאטרש בן ה-21 שנהרג בתאונה בכביש 6

טל הייתה נשיאת חטיבת מוצרים תעשייתיים בחברה, ומשה כיהן כסמנכ"ל בכיר לתפעול גלובאלי. מהחברה נמסר הבוקר: "בצער רב ובלב דואב אנו מודיעים על מותם הטראגי של חברינו היקרים והאהובים, ענת טל וניצן משה, בתאונת דרכים קטלנית אשר אירעה הערב בדרום".

עוד נמסר: "ענת טל, נשיאת חטיבת ICL מוצרים תעשיתיים, הותירה אחריה את בעלה ירדן, ארבעה ילדיהם, הילית, ערן, נדב ושני וכן הורים ואחיות. ניצן משה, סמנכ"ל בכיר לתפעול גלובלי, הותיר אחריו את אשתו מירי, ארבעת ילדיהם, אילון, ליהי, גלי ואייל, וזוג הורים".

"מעבר לתרומתם העצומה לחברה, ענת וניצן היו בראש ובראשונה חברים טובים של כולנו, אשר תמיד היו שם כדי לתמוך ולסייע לנו – מנהלים ועובדים כאחד - בכל דבר. שניהם יחסרו לנו מאוד. אנו מחבקים בחיבוק חזק ואוהב את משפחותיהם היקרות של ענת וניצן ברגעים קשים מנשוא אלה, ונמשיך לתמוך בהם בכל דרך אפשרית. נזכור את ענת וניצן תמיד, והם לנצח יהיו חלק ממשפחת ICL. יהי זכרם ברוך".

מהתאחדות התעשיינים נמסר: "אנו המומים וכואבים על מותם המפתיע והטראגי בטרם עת. ניצן משה ז״ל, שעבד לצידה של ענת טל קטלב ז״ל, היה פעיל בשנים האחרונות בשורה של תפקידים ציבוריים בהתאחדות התעשיינים, בהם חבר נשיאות, ופעל לילות כימים לקידום התעשייה והכלכלה בישראל. יהי זכרם ברוך".

זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת
זירת התאונה בכביש 6 סמוך למחלף קריית גת | צילום: הרדאר

מנהל מרחב לכיש במד"א, חיים קרדי, סיפר: "מדובר בתאונת דרכים מזעזעת. ראינו שני כלי רכב מעוכים. ברכב שהיה בשוליים נלכדו גבר ואישה בשנות ה-40 וברכב השני על הכביש נלכד נהג הרכב גבר כבן 30. ביצענו בדיקות רפואיות, הם היו מחוסרי הכרה ללא דופק וללא נשימה, ובתוך זמן קצר נאלצנו לקבוע את מותם".