אימו של בראל שמואלי: "הייתי צריכה להשתמש במילים אחרות"

לאחר שהגיבה לדברי ראש הממשלה במילים קשות ובהאשמות, ניצה שמואלי, אמו של לוחם מג"ב שנהרג בגבול הרצועה, ריככה את דבריה וכתבה: "הדם שלי סער מכאב ותסכול וגרם לי לכתוב דברים קשים"

ניצה שמואלי

ניצה שמואלי, אימו של בראל חדריה שמואלי ז"ל, התנצלה היום (רביעי) לאחר שכינתה אתמול את ראש הממשלה נפתלי בנט בכינויי גנאי והטיחה בו דברים קשים שכתבה ברשתות החברתיות. היום פרסמה שמואלי פוסט חדש בפייסבוק ובו כתבה: "יום כיפור שלי זה דמעות לא נגמרות ולילות בלי שינה וגוש ענק של צער וגעגוע שלא נותן לי לנשום. מתוך הכאב הזה שאף אחד לא יכול להבין, כתבתי כאן בלילה כמה מילים בכעס גדול. הדם שלי שסער מכאב ומתסכול גרם לי לכתוב דברים קשים שנכון היה לכתוב אותם אחרת. אני עומדת מאחורי התוכן של מה שכתבתי ומבינה ביום שאחרי שהייתי צריכה להשתמש במילים אחרות".

שמואלי הוסיפה והסבירה כי "ביום כיפור הזה שהכי כואב לי בעולם, צריך לדעת לומר גם את זה. אני אשתדל להיות חזקה כמה שאוכל ואמשיך לפעול בנחישות לזכרו של בראל ולהילחם לזה שתהיה ועדת חקירה שתמצא את כל הכשלים שהיו, ושלא היה מדובר בקרב שבו בראל נלחם ונפל אלא במחדל ענק, ושיפיקו את כל הלקחים מהאסון כדי למנוע את מותו המיותר של הלוחם הבא".

אחותו של בראל חדריה שמואלי, הילה רחימי, הגיבה היום להתנצלותו של ראש הממשלה נפתלי בנט בפני המשפחה אמש. רחימי כתבה בפייסבוק כי "שמענו את ראש הממשלה מתנצל בפנינו. אנחנו לא רוצים רחמים, גם לא סליחות מזויפות" והוסיפה כי "ראש הממשלה בחר לעשות את זה דרך התקשורת ולא באופן אישי, לא מולנו. שמענו וכאבנו מאוד. הסליחה שלו לא חדרה אלינו, הרגישה לנו מזויפת, לא אמיתית. אנחנו רוצים שיתנו את התשובות המלאות והאמיתיות למחדל הקשה".

כזכור, אמש התנצל בנט בפני הוריו של שמואלי על שטעה בשמו של בראל בשיחה לאחר נפילת בנם. "אני שגיתי והכאבתי להם והם שילמו מחיר כל כך נורא", אמר. "נפלתי בלשוני, אני בן אדם. זה לא משנה אפילו. אני יכול לספר על העומסים ועל ההחלטות הגדולות שמתקבלות פה, כי זו באמת אחריות גדולה. זה לא היה צריך לקרות".