נאבקים בנגיף: מבצע האכיפה הלילי בת"א שבו חולקו אלפי דוחות

בצל ההחלטה להגביר את האכיפה לאור העלייה בהדבקה, צוות חדשות 13 התלווה לשוטרים, שהגיעו לברים ולמוקדי הבילוי של העיר ללא הפסקה, וניסו לאזן בין השמירה על ההנחיות לבין מצוקת בעלי העסקים

זמן צפייה: 04:38

בכל רחבי הארץ יצאו אמש (חמישי) שוטרים לרחובות, לברים ולמוקדי הבילוי למבצע אכיפת הנחיות הקורונה. בחודשים האחרונים מנשה מנצור, השוטר הקהילתי הוותיק של מרחב ירקון בתל אביב, הפך ללובש המדים המזוהה ביותר עם אכיפת תקנות הקורונה.

לאחר שניתן האות להגביר משמעותית את האכיפה, יצא מנצור לעשרה ברים ומועדונים בעיר, לבדוק, להזהיר וגם לקנוס את מי שמפר את הנהלים. התמונות מתל אביב בלילה ממחישות היטב שהצעירים לא ממש חוששים מהווירוס.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

"חששתי שאותקף ע"י גבר שעקב אחריי – הזמנתי משטרה והיא לא באה"

גבר טבע למוות באגם ליד זיקים אחרי שחילץ 4 בני משפחה

תיעוד: החשוד ברצח אשתו נמלט בתחתונים – בתם רצה לבקש עזרה

בר בתל אביב בימי הקורונה
בר בתל אביב בימי הקורונה | צילום: חדשות 13

התחנה הראשונה הייתה הברים של דין רייכל, ברחוב דיזנגוף. רייכל קיבל דוח בעקבות אי-השמירה על ריחוק בין המבלים בבר שלו, ונקנס בסכום של 5,000 שקלים. "אני אזרח מדינת ישראל, זו הטעות שלי", אמר בתסכול לצוות חדשות 13.

מנצור הלך ל"רוף טופ", בר הגג המדובר של מלון "לייטהאוס". בחוץ אנשים מנסים להיכנס, חלק עם מסכה, אחרים בלי, כולל אחד שנעצר בגלל שבכלל היה דרוש לחקירה. צעירים שותים, נהנים, אבל מנצור לא ממש מרוצה מהמספרים שעל הצג, לדבריו, מספר המבלים היה גבוה מהמותר. במהלך היממה חולקו ברחבי הארץ יותר מ-2,000 קנסות, רובם על אי-עטיית מסכה. האם התמונות ממרכז תל אביב אמש, יש בכוחן להדק עוד יותר בשבוע הבא את ההנחיות לציבור?