ננה בננה: נטע ברזילי השיקה את שירה החדש בחזרה לאירוויזיון

אנשי תקשורת מכל העולם נחשפו לראשונה לשירה של זוכת האירוויזיון הקודם. ברזילי: "השיר החדש מדבר על הרגע שבו בחרתי להפסיק לפחד ולהגיד – 'אני עושה מה שאני רוצה'"

זמן צפייה: 06:13

אחרי "באסה סבבה", השיר החדש של נטע ברזילי – "ננה בננה", הושמע היום (ראשון) לראשונה לעיתונאים, במהלך חזרות לאירוויזיון. "אני חיכיתי מאוד שהשיר יצא, אני שמחה והתגובות ממש טובות", סיפרה ברזילי בריאיון ב"שש" עם אורלי וילנאי, "זה שיר, כיפי, קיצי והוא מאוד אישי".

"השיר מדבר על תקופת חיים שלי שפחדתי לעשות, פחדתי לצאת, פחדתי לכתוב שורה אחת", שיתפה ברזילי על המסר מאחורי שירה החדש, "לא כתבתי שום שיר עד שלא באמת הייתי מוכרחה, דחפו אותי לעשות את זה. זה מדהים מה קרה לי ברגע שבחרתי לפוצץ את הבועה שלי, לצאת ממנה ולהגיד – 'ננה בננה אני עושה מה שאני רוצה'. אני עושה בתנאים שלי, כי אם אני עושה בתנאים שלכם - אני לא מאושרת".

כתבות נוספות בנושא

החלו אירועי האירוויזיון: "המשלחות בעננים ממה שקורה פה"

שבוע האירוויזיון נפתח: קובי מרימי בחזרות לקראת הגמר • צפו

לאחר ציפייה של שנה: היום ייפתח שבוע האירוויזיון בתל אביב

נטע ברזילי בהשקת השיר החדש
נטע ברזילי בהשקת השיר החדש | צילום: החדשות 13

ברזילי התייחסה גם לאפשרות שההצלחה תיפסק, ואמרה: "בסופו של דבר מה זה יעשה לי טוב אם אחשוב על זה? זה ישתק אותי. גם השיר האחרון שהוצאתי נכתב בדיוק על פחד מהסוג הזה. כל כך נוח לעצור הכול ולהישאר בבועה ולא לעשות שום דבר. בסוף התשובה לזה זה לעשות באמת מה שאתה רוצה. הכי נכון לי ומדויק לי זה לעשות מוזיקה. וזהו. אני אצליח, לא אצליח, מה זה משנה? העיקר לעשות, להתקדם וליהנות".

"הגלגל הוא עגול ואין לי בעיה שהוא יסתובב, הכנתי את עצמי לזה", המשיכה, "אני אוהבת ליצור, אני אוהבת לעשות מוזיקה טובה - בשביל זה אני פה". "אני מאחלת לעצמי שיהיה לי טוב, הצלחה, שאני אמשיך לעשות ולא אפסיק להתרגש".