לאחר 12 שנים: משפחת נתניהו עזבה את המעון הרשמי בבלפור

ראש האופוזיציה ורעייתו שהו בסופ"ש במעון, אותו עזבו מעט אחרי חצות. הבוקר יושלם הפינוי באופן רשמי, ולאחריו ייכנס אליו רה"מ בנט - שצפוי לישון בו לסירוגין ולערוך במקום אירועים רשמיים

מעון ראש הממשלה

לאחר 12 שנים: משפחת נתניהו עזבה היום (ראשון) סופית את המעון הרשמי בו התגוררה ברחוב בלפור שבירושלים מעט אחרי חצות, זאת לאחר שבילו שם את סוף השבוע האחרון. הבוקר יושלם הפינוי באופן רשמי.

לאחר שיושלם הפינוי, המעון יעבור לידיו של ראש הממשלה נפתלי בנט, שצפוי לישון במעון לסירוגין ולערוך במקום אירועים רשמיים.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

משרד הבריאות ימליץ: לפתוח את שנת הלימודים הבאה בקפסולות

תמונות לוחם שנפל בצוק איתן נגנבו ממשפחתו: "תלשו חלק מהנשמה"

סוכלה הברחת אמל"ח בצפון: "הגדולה ביותר בשנים האחרונות"

בני הזוג נתניהו
בני הזוג נתניהו | צילום: לע"מ (ארכיון)

כזכור, לפני כשלושה שבועות סוכם כי יו"ר האופוזיציה ורעייתו יעזבו את המעון הרשמי עד ליום 10 ביולי, וכי עד אז לא יתקיימו פגישות רשמיות במקום. כזכור, ראש הממשלה בנט לא הביע התנגדות פומבית לכך שמשפחת נתניהו תמשיך להתגורר במעון על אף השבעת ממשלת בנט-לפיד.

כזכור, לפני כשבוע פורסם לראשונה בחדשות 13 כי המשטרה צפויה לבדוק חשד ראשוני לפיו מאות אלפי שקלים שיועדו לכאורה לביצוע עבודות ביטחוניות במעונם הפרטי של ראש הממשלה לשעבר נתניהו ומשפחתו בקיסריה, נוצלו למטרותיהם האישיות כגון שיפוץ הבריכה והתאורה.

ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה
ביתו הפרטי של ראש הממשלה נתניהו בקיסריה | צילום: חדשות 13

לפי מידע נוסף שהגיע לידי המשטרה מצדה של היועצת המשפטית של משרד ראש הממשלה, החברה הקבלנית שביצעה של השיפוץ במעון הפרטי בקיסריה, ביצעה גם את עבודות השיפוץ במשרד ראש הממשלה לשעבר ובלשכתו. עוד על פי החשד, חברה זו קיבלה מיליוני שקלים עבור עבודות שלא היה בהן צורך, כשבמקביל היא ביצעה שיפוצים באופן פרטי בבית משפחת נתניהו.