בתום "מסע ישראלי": תלמידי תיכון הניפו שלט עם סממנים נאציים

תלמידים מ"בית החינוך המשותף" שבשפיים חיפשו מילה שתשתלב עם אותיות המחזור שלהם ובחרו ב"נציזם", ואף ציירו על השלט צלבי קרס. מבית הספר נמסר: "המעורבים הביעו צער וחרטה"

זמן צפייה: 01:26

תלמידי תיכון בבית הספר "בית החינוך המשותף" שבמועצה האזורית חוף השרון, תלו בשבוע שעבר שלט שבו סממנים נאציים. התלמידים הגיעו לרחבת בית הספר כדי לציין את סיום התוכנית החינוכית "מסע ישראלי" שאליה יצאו, כשאיתם שלט שעליו מתנוססות אותיות המחזור שלהם - נ"צ. ככל הנראה, הם חיפשו מילה שתשתלב עם אותיות המחזור ובחרו ב"נציזם", אך לא הסתפקו בכך - וציירו על השלט צלבי קרס. התלמידים ננזפו על ידי צוות בית ספר והורידו את השלט לאחר כמה דקות.

בית הספר שנמצא בקיבוץ שפיים נחשב למוכר מאוד, ולכן הורמו גבות רבות כשנחשפו המעשים. אל המוסד החינוכי מגיעים תלמידים מכל היישובים במועצה האזורית - בהם ארסוף, בצרה, בני ציון, רשפון, בית יהושע וגעש.

לכתבות נוספות בנושא: 

"תמיד מפתיע לזכות": ההישג הגדול של לינוי אשרם באליפות העולם

פרסי אופיר: "ימים נוראים" על יגאל עמיר נבחר לסרט הטוב ביותר

צייד הנשים: הנוכל הסדרתי שהפיל בפח עשרות מבנות זוגו

שלט שתלו תלמידים בחוף השרון
שלט שתלו תלמידים בחוף השרון | צילום: החדשות 13

תגובת בית הספר: "השלט שהתלמידים בחרו לתלות ברחבת בית הספר חצה גבולות באופן שאינו מקובל ואינו ראוי. בית הספר רואה בחומרה את המקרה והנושא מטופל בהתאם. הנהלת בית הספר קיימה שיחות בירור והבברה עם התלמידים שהיו שותפים בתכנון השלט, והם הביעו צער וחרטה על המעשה".