פצוע מידויי האבנים לאוטובוס סמוך לכותל: "מישהו למעלה השגיח עלינו"

נחום, שנפצע קל באירוע זריקת האבנים לעבר האוטובוס הבוקר בירושלים סיפר כי "למזלנו זה היה הקו הראשון שיצא בבוקר אז היינו רק אני והנהג. הוא הצליח בתושיה מדהימה לתמרן את האוטובוס ולחלץ אותנו"

זמן צפייה: 00:42

נחום, שנפצע באורח קל הבוקר (ראשון) באירוע יידוי האבנים אל עבר האוטובוסים שעשו את דרכם לכותל המערבי, סיפר לחדשות 13: "למזלי, זה היה האוטובוס הראשון שיצא על הבוקר. היינו רק אני והנהג באוטובוס. איך נגיד? מישהו למעלה השגיח עלינו, על שאר עם ישראל".

נחום שיחזר את הרגעים הדרמטיים: "אבן חדרה את החלון ופגעה לי בכתף, אני עם חשש לשבר, כולי מלא זכוכיות. ישר עפתי לרצפה, הנהג בתושיה מדהימה הצליח לתמרן את האוטובוס והצליח לחלץ אותנו מהאזור של ההמונים שזרקו לעברנו אבנים".

שלומי פדידה, נהג האוטובוס שנרגם באבנים לחדשות 13: "נסעתי לכיוון הכותל. חיכו לי 15-20 חבר'ה עם מטח של אבנים. צעקתי לנוסעים תתכופפו. הם התכופפו והתחבאו מתחת לכיסאות. זה קרה לי כמה פעמים, אבל לא ככה. כל שנה יש סגירה הרמטית של העיר העתיקה, עכשיו כל הכוחות בהר הבית, פסחו על הדרך לכותל. עברנו שם וזו הייתה הזדמנות. אני הולך לקרוא תפילת הגומל מחר. זה נס. אם הייתי חוטף את האבנים לא יודע אם הייתי מדבר איתך עכשיו. זה כל הזכוכית נפלה ואז בא לי עוד אחד עם סלע, בא לזרוק עליי ופספס. אם זה פוגע בי, זה מכה".

כזכור, שבעה בני אדם נפצעו באורח קל הבוקר כאשר אוטובוס שעשה את דרכו לכיוון הכותל המערבי נרגם באבנים סמוך לשער האריות. צוותי מד"א העניקו להם וטיפול רפואי ופינו אותם לבית החולים שערי צדק. שוטרים ולוחמי מג"ב עצרו עד כה תשעה חשודים בחשד לידויי האבנים, וכוחות משטרה ממשיכים לפעול באזור ומבצעים בשעה זו סריקות לאיתור חשודים נוספים.