כמה שווה הדירה שלכם? האתר שיסייע לכם לקבל החלטות נדל"ניות

הכירו את האתר הממשלתי החדש בו ניתן יהיה לראות את השינוי במחיר על פי השנים בעסקאות לפי חיפוש חופשי או על גבי מפה

זמן צפייה: 01:24

הכירו את אתר הנדל"ן הממשלתי החדש שהושק היום, וכנראה שלא במקרה במקביל להכרזה של שר האוצר כחלון על הגרלה נוספת של מחיר למשתכן. באתר תוכלו לחפש את אזור המגורים שלכם או זה שהייתם רוצים לגור בו, ולראות את עסקאות הנדל"ן שנעשו בו בעבר והשינוי במחירים לאורך השנים.

מקור הנכסים והעסקאות שמופיעים באתר הוא מסדי הנתונים השונים של משרדי הממשלה העוסקים בתחום הנדל"ן, והם עברו טיוב, תקנון וסינון. מטרת האתר הוא ליצור שקיפות עבור הציבור הרחב ולהנגיש את המידע לכלל המשתמשים בצורה קלה על גבי מפה, כדי לסייע בקבלת החלטות בשוק הנדל"ן. צורות החיפוש האפשריות הן על גבי מפה, בחיפוש חופשי, לפי גוש/חלקה, לפי שכונה ולפי כתובת.

הובטח כי האתר החדש יהיה פחות מסורבל מהאתר של רשות המסים. בינתיים גולשים אמנם התלוננו על תקלות בהפעלתו, אבל ייתכן שפשוט נדרש עוד קצת זמן הסתגלות.

שר האוצר משה כחלון הכריז היום על הגרלת ענק של "מחיר למשתכן", שתתחיל כבר במוצאי שבת. 15 אלף דירות ישווקו יחד, רובן המוחלט באזורי הביקוש במרכז הארץ. בין היתר יוגרלו דירות בהרצליה, רעננה, יבנה ומודיעין. ההגרלה החדשה תהיה פתוחה רק למשפחות שכבר נרשמו לתכנית "מחיר למשתכן".

לחצו כאן כדי להתנסות באתר הנדל"ן הממשלתי.