רוכב האופנוע שנהרג בכביש 1: לוחם ימ"מ בן 34

רס״ר ניקולאי ודובנקו נהרג הבוקר בתאונת דרכים עם משאית במנהרת הראל, והותיר אחריו אישה ושני ילדים קטנים. מהמשטרה נמסר כי הוא עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות, ולפני כשנתיים וחצי התגייס ליחידה המיוחדת. הלוויתו תתקיים היום בחלקה הצבאית בבית העלמין בראשל"צ

זמן צפייה: 00:06

הקטל בדרכים: ההרוג בתאונת הדרכים שאירעה הבוקר (שלישי) במנהרת הראל בכביש 1 הוא רס"ר ניקולאי ודובנקו, לוחם ימ"מ בן 34 מראשון לציון. מהמשטרה נמסר כי ודובנקו עלה לארץ בגיל צעיר מתוך שליחות וציונות, התגייס לפני כשנתיים וחצי ליחידת הימ"מ, ולאחר שסיים את קורס הלוחמים השתבץ כלוחם ביחידה. ובמותו הותיר אחריו אישה ושני ילדים בני חצי שנה ו-6.

במותו הותיר אחריו ודובנקו אישה ושני ילדים, בני חצי שנה ו-6. הלווייתו תתקיים הערב בשעה 17:30 בחלקה הצבאית בבית העלמין הישן בראשון לציון.

תאונת דרכים קטלנית כביש 1 | צילום: תיעוד מבצעי מד''א

תאונת הדרכים הקטלנית אירעה הבוקר סמוך למחלף מוצא. חובשים ופרמדיקים של מד"א שהוזעקו לזירה מצאו את ודובנקו ללא סימני חיים, וקבעו את מותו במקום. פרמדיק מד"א, לישי שמש, סיפר: "כשהגענו למקום ראינו אופנוע מעוך ואת הגבר שוכב מחוסר הכרה ועם חבלה רב מערכתית קשה מאוד. ביצענו בו בדיקות רפואיות, אך הוא היה ללא סימני חיים, ונאלצנו לקבוע את מותו במקום".