התאונה בבקעת הירדן: משה ושמחה ממגדל העמק נהרגו בכביש 90

משה נזרי, שוטר בגמלאות, ורעייתו שמחה, הם ההרוגים מפגיעת רכבם במשאית. ראש עיריית מגדל העמק, שבה התגוררו: "העיר כואבת ודואבת, משפחת נזרי היא מהמשפחות המכובדות והמייסדות של העיר"

זמן צפייה: 00:20

משה נזרי בן ה-75 וגמלאי מהמשטרה, ואשתו שמחה נזרי בת ה-63, הם שני תושבי מגדל העמק שנהרגו הבוקר (רביעי) בתאונת הדרכים בכביש 90, סמוך לעוג'א א-תחתא. התאונה אירעה כתוצאה מהתנגשות של משאית ברכב פרטי.

אלי ברדה, ראש עיריית מגדל העמק, אמר היום בעקבות האירוע: "משפחת מגדל העמק כואבת ודואבת את הטרגדיה שפקדה את משפחת נזרי, מהמשפחות המכובדות והמייסדות של העיר. אנחנו מחבקים את המשפחה ונלווה אותם מקרוב".

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

צוותים רפואיים תחילה – מורים בשלב השני: סדר המתחסנים המלא

"חוק כרמל מעודה" אושר בטרומית: תוחמר ענישת מטפלות מתעללות

איש התרבות ושדר הרדיו יעקב אגמון הלך לעולמו בגיל 91

משה נזרי ואשתו שמחה נזרי שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 90
משה נזרי ואשתו שמחה נזרי שנהרגו בתאונת הדרכים בכביש 90 | צילום: באדיבות המשפחה

מנתוני עמותת אור ירוק נמסר כי בעשור האחרון נפגעו 3,769 בני אדם בלמעלה מ-1,230 תאונות דרכים בכביש 90. מהנתונים עולה כי 129 בני אדם נהרגו באותן תאונות - הרוג אחד בכל חודש בממוצע. בשנת 2019 נהרגו 13 בני אדם בתאונות דרכים בכביש 90 ומתחילת שנת 2020 נהרגו שבעה בני אדם בתאונות דרכים.

ארז קיטה, מנכ"ל עמותת אור ירוק, מסר: "לו היה קיים מעקה הפרדה בין הנתיבים ככל הנראה התאונה הייתה נמנעת וניתן היה למנוע את מותם של שני בני אדם. כביש 90 ממשיך לגבות קורבנות. למרות הצהרות משרד התחבורה והבטיחות בדרכים על שיפור התשתית בכביש כמעט דבר לא נעשה וכל נסיעה ממשיכה להיות הימור על החיים".

שני הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בבקעת הירדן
שני הרוגים בתאונת דרכים קטלנית בבקעת הירדן | צילום: עידן תורג'מן תיעוד מבצעי מד''א