ערוץ הספורט הודיע: "מודי בר-און מתמודד עם סיטואציה רפואית מורכבת"

המגיש והיוצר הוותיק, שמנחה את אולפן ליגת האלופות והמשחק המרכזי בליגת העל, נעדר בתקופה האחרונה מהמסך - והערב הודיע הערוץ כי מדובר בהיעדרות מסיבה רפואית: "מטפל בזה בצורה יסודית ומקצועית. מאחלים לו רפואה שלמה"

זמן צפייה: 00:53

איש התקשורת מודי בר-און מתמודד עם סיטואציה רפואית מורכבת ו"מטפל בזה בצורה יסודית ומקצועית", כך הודיעה הערב (שני) מירי נבו בערוץ הספורט. בר-און נעדר מהשידורים בתקופה האחרונה, ומהערוץ נמסר: "רוצים להודות לצוות הרפואי באיכילוב, אנחנו כאן בערוץ הספורט מאחלים למודי רפואה שלמה ונמתין לו כאן בסבלנות עד שיסיים את ענייניו וישוב אלינו חזק מתמיד כשהכל לגמרי מאחוריו".

בר-און החל את דרכו כסטנדאפיסט, ובתחילת שנות ה-90 הצטרף לצוות הכותבים של תוכנית הטלוויזיה "החמישייה הקאמרית". בנוסף הוא כתב וביים מחזות, ואת דרכו בערוץ הספורט החל בשנת 1994. בר-און מנחה במשך שנים רבות את אולפן ליגת האלופות בערוץ, ובשנים האחרונות מגיש גם את אולפן המשחק המרכזי בליגת העל.

יחד עם ענת זלצר יצר בר-און כמה תוכניות דוקו, ביניהן הסדרות "הכל אנשים", "במדינת היהודים", "כביש 90" ו"שיעור מולדת". בין השנים 2015-2003 שימש בר-און כפרזנטור של בנק דיסקונט, ובנוסף הוא מלמד קולנוע במכללה האקדמית ספיר.