האב שאיבד את בנו במירון ניחם את אבי חברו: הלכו לנו שני ילדים

אביגדור חיות לקח את בנו ידידיה ואת חברו משה לוי להילולה בהר מירון. במהלך האסון, שניהם נמחצו למוות. כעת, בעודו יושב שבעה על בנו, הלך לבקר את דוד לוי: "עשיתי מה שיכולתי"

זמן צפייה: 08:59

אביגדור חיות, אביו של הנער ידידיה חיות שנהרג באסון במירון, הלך היום (ראשון) לנחם את הרב דוד לוי, אביו של חברו של בנו משה לוי, שנמחץ גם הוא למוות באירוע. משה הגיע לאירוע יחד עם חברו ידידיה ואביו אביגדור. במהלך המפגש המרגש בין השניים, הודה לוי לחיות על כך שלקח את בנו למירון.

עוד במפגש, חיות אמר בדמעות ללוי כי "הלכו לנו שני ילדים - עשיתי מה שיכולתי". מנגד, לוי אמר כי בנו "מת מות קדושים". חיות הגיע לשבעה כשרגלו מגובסת, לאחר שנפצע בעצמו באירוע. גם בנו הקטן, ששרד את האסון, הגיע למפגש.

כתבות נוספות בחדשות 13 >>

המפכ"ל לשוטרים: חותרים לחקר האמת ולהפקת לקחים מושכלת ומאוזנת

דגלים בחצי התורן: יום אבל לאומי אחרי לילה של הלוויות

ניסיון פיגוע בצומת גוש עציון: מחבלת חמושה בסכין נורתה

אביגדור חיות
הרב אביגדור חיות בצאת פגישתו עם הרב לוי

בסיום המפגש ביניהם, הרב חיוט אמר על הרב לוי: "הוא שלח את הבן שלו איתי. יש לו את כל הזכות לבוא אליי בתלונות, אפילו שהוא לא היה שם. אני כזה קטן לידו, הוא אציל נפש".

כזכור, אמש הובא למנוחות ידידיה חיות, בנו של אביגדור שנמחץ למוות באירוע. אביו ספד לו: "אני אומר לך ידידה, זה לא הוגן, אני לא אמור להיות כאן, אני לא אמור להיות בהלוויה שלך". בהמשך אמר: "ידידה, זאת השבת הכי קשה בחיים שלי. נלחמתי שההלוויה שלך תהיה כבר ביום שישי אבל אתה לא הסכמת. אתה רצית שאני אהיה, התעקשת ואני באתי. ידידה, אתה התקבלת לישיבה מצוינת, אבל הקדוש ברוך הוא דאג לך לישיבה יותר טובה. אני הייתי במבחן הזה אך אותי לא קיבלו. 20 שניות חסרו לי כדי שיקבלו אותי, לא הייתה לי מספיק פרוטקציה".