בעלה של אלרעי פרייס התריע על איומים: "לפני שיהיה מאוחר מדי"

מאיר פרייס פנה למשטרה ולשר לביטחון הפנים בציוץ בטוויטר, וטען כי "יש איומים קונקרטיים" על חייה של ראש שירותי בריאות הציבור. בנט הגיב: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים צריכה להיפסק"

שרון ארעי פרייס
ד"ר אלרעי פרייס בוועדת החוקה | צילום: דוברות הכנסת, נועם מושקוביץ

מאיר פרייס, בעלה של ראש שירותי בריאות הציבור במשרד הבריאות, ד"ר שרון אלרעי פרייס, צייץ היום (חמישי) בחשבון הטוויטר שלו והתריע כי יש איומים על חייה של אשתו. פרייס תייג את משטרת ישראל בציוץ וכתב: "משטרת ישראל, כבוד השר, פונה אליכם ישירות. יש איומים קונקרטיים על חיי אשתי".

"אתם יודעים את זה", הוסיף פרייס, "יש הודעות ברשתות, יש מספרי טלפון, יש שיחות איום מפורשות. החומר אצלכם. זה הזמן לפעול, עכשיו לפני שיהיה מאוחר מדי!". כמה שעות לאחר הציוץ, המשטרה פתחה בחקירה בנושא בעקבות תלונה שהוגשה על ידי קב"ט משרד הבריאות.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >>

בכיר איראני צייץ בעברית לאחר מתקפת הסייבר: מטרת האויב סוכלה

מחקר: נוגד דיכאון עשוי להפחית את הסיכוי לתחלואה קשה מקורונה

ועכשיו למליאה: חוקי התקציב אושרו סופית בוועדת הכספים

ראש הממשלה נפתלי בנט הגיב לציוץ ומסר: "מלחמת הפייק של מתנגדי החיסונים נגד ד"ר אלרעי פרייס ואחרים צריכה להיפסק. ‏החיסונים הם כיפת הברזל שלנו מול הקורונה. הם מצילים חיים ומאפשרים לנו לשמור על ישראל פתוחה ומתפקדת. ‏התעלמו מהפייק, לכו להתחסן".

השר לביטחון הפנים, עמר בר-לב, הגיב מוקדם יותר גם הוא ומסר: "אני מגנה מכל ומכל את האיומים כלפי ד״ר אלרעי-פרייס. אין מקום לשיח מהסוג הזה כלפי אף אדם, ובטח כלפי משרתי ציבור מסורים ומומחים בתחומם כד״ר אלרעי-פרייס. הוגשו שלוש תלונות בנושא בחודשים קודמים והן בחקירה. אני סמוך ובטוח כי משטרת ישראל תשלים את החקירה בצורה רצינית ותרד לשורש העניין".