תיעוד: מאבטח מונע מאדם מבוגר ונכה לחנות

כחלק מההכנות לפסטיבל בירושלים רחובות נסגרו לתנועה וחניות נחסמו. תיעוד מראה פקח המונע מאדם נכה לחנות במקום המיועד לו

פסטיבל המוסיקה "אינדי סיטי" התחיל בירושלים אתמול (רביעי) ויימשך גם היום. לרגל הפסטיבל נחסמו כבישים רבים במרכז העיר, שונו הסדרי תנועה ונאסרה חנייה במקומות רבים - ביניהם גם חניות נכים. תיעוד של חדשות 2 Online מראה מאבטח של העיריה מונע מאדם מבוגר ונכה להחנות את רכבו בחנייה.

רוצים לקבל עדכונים נוספים? הצטרפו לפייסבוק רשת

בתחילת הסרטון נראה האדם המבוגר כשהוא מנסה לשכנע את הפקח לאפשר לו להחנות את רכבו בחניית הנכים המיועדת עבורו. חשוב לציין כי המקום בו מצולם הסרטון הוא רחוב ראשי בעיר. כשנשאל הנהג מדוע הפקח אינו מאפשר לו לחנות התשובה היא "כי יש איזה אירוע".

בהמשך, התערב כתב חדשות 2 Online ודרש לדעת מדוע הפקח אינו מאפשר את חניית הנכה. לאחר התערבות הכתב אפשר הפקח לנהג לחנות את רכבו בחנייה המיועדת לכך.

מעיריית ירושלים נמסר בתגובה: "עיריית ירושלים פועלת על-פי הנחיות הבטיחות הנדרשות באירועים המוניים, במטרה למנוע אפשרות של פגיעה בציבור המשתתף באירוע או בנהגים ורכבים באזור האירוע".

"חשוב להדגיש כי במידה וקיימת חנית נכה ממוספרת במתחם האירוע, העירייה מראש מנתבת את בעל הרכב לחניה חילופית מתאימה. כאשר מדובר בחניה לרכב עם תו נכה לא ממוספר (כפי שהיה באירוע) מתאפשרת חניה לרכב הספציפי בתיאום עם ההפקה".