מאור בוזגלו על המאבק בתדמית הילד הרע: "השלמתי עם זה"

במשך שנתיים המצלמות מלוות את הכדורגלן המצליח בסדרה על חיי משפחתו. היום, כשהוא בשיא הקריירה, הוא מצליח לנקות את הרעשים שסביבו: "אני כבר לא מתעסק במה שאחרים אומרים"

זמן צפייה: 12:05

גם מי שלא נושם כדורגל מכיר את מאור בוזגלו, עם הקעקועים, האבא עם הפה הגדול ובת זוגו מירן. כבר שנתיים שהמצלמות מלוות את הבוזגלוס, המשפחה הצבעונית, וכמובן את מאור, כישרון גדול שסבל תמיד מתדמית של ילד בעייתי.

"הרבה מאוד שנים ניסיתי להילחם בתדמית שיצרו לי, ועד שהשלמתי שזה בלתי אפשרי, הגיעה הסדרה על החיים שלנו", סיפר מאור.

לכתבות נוספות בחדשות 13 >> 

הממלכה נגד מייגן: הדוכסית הטרייה ממשיכה לספוג אש בבריטניה

"מאושרים כאן": התיירים חוזרים ללבנון – שמקווה לצמיחה כלכלית

מדוע גם בישראל שחקניות כדורגל מופלות לעומת עמיתיהן הגברים?

Maooor
מאור בוזגלו ואשתו מירן | צילום: חדשות 13

רבים רצו לראות את בוזגלו חוזר להפועל באר שבע, שאותה הוביל לשתי אליפויות היסטוריות, אבל אחרי הסכסוך המתוקשר עם אלונה ברקת, בעלי הקבוצה, הוא הצטרף לאחרונה להפועל תל אביב. במקביל, בימים אלה הוא ואשתו מירן, להם שני זוגות תאומים, יצאו למסע פרסום חדש כפרזנטורים.

אבל ליחסי הציבור שהסדרה עשתה לו יש גם מחיר. הרגעים הפחות יפים נחשפים, אלה שרובנו היינו מעדיפים להשאיר בבית, כמו ריבים וקנאה. גם אבא שלו, יעקב, שטיפח את מאור והפך אותו לכוכב, סיבך אותו שוב ושוב עם הפה הגדול והאמוציות.

ולמרות הסערות סביבו, בוזגלו כבר לא מתרגש מכך. "ברגע שהשלמתי בראש שלא משנה מה אני אעשה – טוב או רע, תמיד לאנשים יהיה מה להגיד. אז אני לא מתעסק במה אנשים אחרים אומרים. אני צריך לעשות מה שטוב לי ולמשפחה שלי".