ט"ו באב: איך לחגוג את יום האהבה מבלי לקרוע את הכיס?

מתנות הן לא הדרך היחידה לחגוג את היום, אבל כולנו שמחים לקבל אותן. לרגל המועד העברי, הנה כמה אפשרויות שיעזרו לכם לבחור מה להעניק לבן או בת הזוג, כדי שלא תשובו לחולל בכרמים לבדכם

זמן צפייה: 04:13

חג האהבה העברי, ט"ו באב, שנחגג היום, מעלה תמיד את שאלת המתנות. נכון, לא חייבים להעניק מתנות או אפילו לחגוג את הזוגיות ואהבה, אך הנה כמה אפשרויות לבילוי, או מתנות לא שגרתיות.

צלילה ב"ריף" בהרצליה היא בילוי מיוחד, ותעלה 280 שקלים, והצילום שלה יעלה עוד מאה שקלים. שקד קוממי, כוכב "הישרדות VIP" וזמר, הגיע לצלילה עם בת זוגו הטרייה גיתית. "אני בטוח שאחרי הצלילה, היא בוטחת בי יותר", אמר.

מתנות לט''ו באב
מתנות לט''ו באב | צילום: החדשות 13

לכתבות נוספות בחדשות 13:

"לא מצטערת שעזבתי": משולש האהבה שנגמר בחילוץ מלב ים באשקלון

הכינו את המזוודה: אלו היעדים הרומנטיים לחופשה זוגית בט"ו באב

אהבה באקסטרים: הבילויים הכי מקוריים לכבוד ט"ו באב

מי שירצה בילוי רגוע יותר, יוכל להסתפק במתנה מהקניון הקרוב לביתכם. 20 פרלינים עשויים שוקולד בלגי עבודת יד יעלו לכם 99 שקלים ב"עולם הממתקים".

למי שליבו חושק בצעצועי פרווה, באותה הרשת אפשר למצוא גם "דובוני לב" בגדלים שונים. מחיריהם נעים בין 30 לקטן ביותר ועד 130 שקלים. "זה למי שרוצה משהו קיטשי יותר", הסביר המוכר.

למאוהבים שרוצים להנציח את הרגע, קיימת גם אפשרות ה"אינסטה בלוק", הדפסת תמונה על עץ מעוצב בצורת לב במאה שקלים, או מארז לבילוי היום – סט של ארבע כוסות ובקבוק.

אז כמובן שלא מוכרחים לקנות מתנה, אבל אם כבר רוכשים אחת, קיימות גם אופציות שלא ייקרעו לכם את הכיס.