הלך לעבודה כרגיל: הזוכה בפרס הגדול בהיסטוריה בלוטו הגיע לקבל את הזכייה

80 מיליון שקלים חיכו לגבר בשנות ה-30 לחייו, נשוי ואב לשלושה מאזור המרכז, הסכום הגבוה ביותר שאי פעם חולק בהגרלה בישראל. לאחר שהעיר את אשתו ללילה לבן שבמהלכו הם החליטו על חלוקת מתנות לבני המשפחה - הוא הלך למשרד, ורק בשעות הצהריים הגיע לבית מפעל הפיס על מנת לפדות את הכסף. "נבטיח את עתיד הילדים והמשפחות שלנו"

זמן צפייה: 02:14

הזוכה המאושר בהגרלת הדאבל לוטו שנערכה אמש הגיע היום (ראשון) לקבל את הפרס הגבוה היותר שחולק אי פעם בהגרלה בישראל, העומד על לא פחות מ-80 אלף שקלים. בבית מפעל הפיס סיפרו כי הםחיכו לזוכה בכיליון עיניים מאז שעות הבוקר המוקדמות.

הזוכה הוא גבר בשנות ה-30 לחייו, תושב אזור המרכז, נשוי ואב לשלושה ילדים, שותף בעסק בתחום האסתטיקה. הוא סיפר כי לאחר שהעיר את אשתו משינה עמוקה ובישר לה על הזכייה, הם עברו "לילה לבן" של שיחות בסלון, במהלכו החליטו על חלוקת מתנות לבני המשפחה - לפני הכל.

למרות הזכייה העצומה, הזוכה הגדול הלך היום לעבודה כרגיל, וזאת לפני שהגיע לפדות את הפרס הגדול. הזוכה סיפר כי אינו משתתף בהגרלת הלוטו באופן קבוע, ולמעשה הפעם הראשונה בה השתתף הייתה בחודש ינואר, כשהפרס הגיע לסכום המקסימלי בסך של עד 80 מיליון שקלים.

הזוכה סיפר: "ראיתי פרסומות בטלוויזיה וגם בתחנות הפיס שהפרס מאוד גבוה והחלטתי, בפעם ראשונה בחיי, למלא טופס לוטו", ברגע שראיתי את המספרים הזוכים הם היו לי 'מוכרים'. הרגשתי מעין 'אור' כזה, שאני לא יכול להסביר. ישר במבט חטוף מול הטופס הבנתי שהפעם אני מחזיק ביד טופס שזכה בפרס הראשון, אבל לא היה לי שמץ של מושג אם אני זוכה יחיד, או מתחלק בפרס".

השעה הייתה שעת לילה מאוחרת, והזוכה העיר מיד את אשתו על מנת לעדכן אותה בבשורה המשמחת: "לחשתי לאשתי באוזן שנראה לי שאנחנו זכינו בלוטו. ככה הערתי אותה מתוך שינה עמוקה. היא בהתחלה לא הבינה וכמובן שמאוד שמחה. למרות השעה המאוחרת התקשרתי מיד לבני המשפחה הקרובים על מנת לשתף אותם. לא עצמתי עין. האדרנלין בגוף לא אפשר לי להירדם. אשתי ואני ישבנו בסלון עד שש לפנות בוקר ושוחחנו".

כשנשאל הזוכה מה בכוונתו לעשות עם כספי הזכייה, ענה: "לא חסר לנו שום דבר בחיים. פיתחתי קריירה שמפרנסת היטב את משפחתי ויש לנו אורח חיים שאנחנו מסופקים בו. מה שכן, תמיד אפשר טיפה לשדרג את מה שיש ומה שבטוח הוא שכרגע נבטיח את עתיד הילדים והמשפחות שלנו".