הנייד ובו תמונות הבן שנהרג אבד – ההורים מבקשים עזרה באיתורו

שבע שנים לאחר שמת בתאונת דרכים, איבד אביו של סרן עומרי שחר את מכשיר הסלולרי שעליו נשמרו תמונות רבות של בנו. ההורים פנו לעזרת הרשתות החברתיות. "לא נכעס ולא כלום, רק שהמוצא יחזיר"

זמן צפייה: 02:01

שבע שנים לאחר שנהרג עומרי שחר, קצין בחיל הים, בתאונת דרכים בדרכו מערב יחידה, ולהוריו נותרו מעט מזכרות מהבן – רובן תמונות וסרטונים שנשמרו על מכשיר הסלולרי של האב. אלא שאתמול (רביעי) כאשר היה בדרכו לשירות מילואים, החליק הטלפון של האב מכיסו – ואבד. שני ההורים פנו לרשתות החברתיות בבקשה לסיוע בהשבת האבדה.

"מישהו מצא אותו ואחרי זה הפסיק לענות", אמרה האם, אירית. "שלחתי לו הודעה שהטלפון מאוד יקר, שיש בו תכנים יקרים מהבן שנהרג, הוא כיבה את הטלפון".

עוד בחדשות 13:

חשיפת חדשות 13: מתווה הנשיא המלא שהוצג לגנץ ונתניהו

"חד קרן": כלב עם זנב על המצח כבש את הרשת

"מי האמא?": כך נענה זוג גאה שביקש לרשום את בתו לגן • האזינו

עמרי שחר שנהרג בתאונת דרכים בגיל 25
עמרי שחר שנהרג בתאונת דרכים בגיל 25 | צילום: חדשות 13

אירית פרסמה בחשבון הפייסבוק שלה פוסט הקורא לסיוע במציאת המכשיר הסלולרי, והוא זכה למאות שיתופים. "ממש ריגשו אותנו, אבל בינתיים בלי תוצאות", אמרה.

בעודו במילואים, התקשר אשר בעלה של אירית ועדכן אותה בהתפתחות מעוררת תקווה: יצרו איתו קשר ממשטרת כפר סבא, והבטיחו לסייע בחיפושים. כעת אירית ואשר מקווים שהחשיפה תביא לאיתור הטלפון הנייד, ולו רק בשביל הזיכרונות מהבן שנהרג. "שומר המסך של אשר זה התמונה שלו", סיפרה. "ואם הוא יראה את זה, אם יהיה לו מצפון ורצון להחזיר, אנחנו מאוד נשמח. לא נכעס ולא כלום, רק שיחזיר".