בניגוד לנהלים: בישיבת החסידות של ליצמן התקיימו לימודים • צפו

אל אחת הישיבות של חסידות גור, שאליה משתייך שר הבריאות, הגיעו הלומדים כבשגרה. אולם, בניגוד למוסדות לימוד אחרים, משרד הבריאות לא הזעיק את המשטרה כדי שתאכוף את ההנחיות ותפזר את הנערים

שר הבינוי והשיכון יעקב ליצמן

מגפת הקורונה: בניגוד להנחיות שעליהן הודיע ראש הממשלה בנימין נתניהו אתמול, לפיהן מוסדות החינוך לכל הגילים מוכרחים להישאר סגורים, תיעד היום (ראשון) צוות תוכנית "הצינור" ישיבה של חסידות גור, שאליה משתייך שר הבריאות יעקב ליצמן, פעילה והלומדים משתתפים בשיעור כבשגרה.

בניגוד למוסדות לימוד אחרים, משרד הבריאות לא הזעיק את המשטרה כדי לאכוף את ההנחיות ולפזר את הנערים. השוטרים נקראו למקום רק מאוחר יותר וטיפלו במקרה כמבוקש.

שלום לשר הבריאות הרב ליצמן. בישיבה של החסידות שלך עצמך מצפצפים על ההנחיות שלך, אז נשמח לשמוע למה במקומות אחרים נשלחים שוטרים לאכוף את החוק? האם אנחנו חיים בשתי מדינות נפרדות?@gontarzn pic.twitter.com/CMA0gLIjR4

— guy lerer (@guylerer) 15 במרץ 2020

לכתבות נוספות בחדשות 13:

ישראל לקראת הסגר? דיונים על השלב הבא במאבק בהתפשטות הנגיף

בכנסת שוקלים: בשל הקורונה – הח"כים יושבעו בקבוצות של חמישה

בצל התפשטות הקורונה: פתיחת משפטו של נתניהו נדחתה ל-24 במאי

נוסעים מעטים ברכבות עקב הנחיות בשל נגיף הקורונה
נוסעים מעטים ברכבות עקב הנחיות בשל נגיף הקורונה | צילום: חדשות 13

מוקדם יותר היום, הגיעה המשטרה על מנת לפזר את הלומדים במוסדות חינוך אחרים שהפרו את ההנחיות. כך, הגיעה המשטרה על מנת לסגור בית ספר חרדי שנפתח בירושלים. זאת, בהמשך להוראה שניתנה על ידי הרב קנייבסקי לקיים את הלימודים בישיבות החרדיות כרגיל, תוך הקפדה על כללי הזהירות.